Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Den 28 november flög jag i SAS Plus från ARN till LHR (SK527). Flighten blev försenad p.g.a. tekniskt strul. Efter ombordstigningen fick vi kliva av eftersom flygplanet skulle bytas ut. P.g.a. mycket folk ombord blev det ingen seatblock. Förseningen och avsaknad av seatblock gjorde mig inte så mycket. Men att få skållhett kaffe spillt på nytvättade beiga chinos hade jag gärna sluppit. Den skyldiga flygvärdinnan gav mig två mjölkcholkad (Marabou) och en ursäkt som kompensation. Kan man kräva mer?

IMG_0313.JPG

Den 28 november flög jag i SAS Plus från ARN till LHR (SK527). Flighten blev försenad p.g.a. tekniskt strul. Efter ombordstigningen fick vi kliva av eftersom flygplanet skulle bytas ut. P.g.a. mycket folk ombord blev det ingen seatblock. Förseningen och avsaknad av seatblock gjorde mig inte så mycket. Men att få skållhett kaffe spillt på nytvättade beiga chinos hade jag gärna sluppit. Den skyldiga flygvärdinnan gav mig två mjölkcholkad (Marabou) och en ursäkt som kompensation. Kan man kräva mer?

Visa bifogad bild 84005
Jag fick rätt mycket kaffe spillt på fötterna och min väska under stolen. Blev ersatt för att köpa nya skor och lämna in väskan på rengöring sen fick jag 4000 EB poäng efter att jag skickat in feedback.

Visa bifogad bild 84005
Beror väll lite på vad du vill kräva?
Den skyldige har ju gjort så myclet som hon kunnat.
Få nya biljetter, nja knappast.
Men att få kostnaden för att få dom rena alt köpa nya om dom inte går att få rent, ja det är ev skäligt.

Stackare... Du bör få en komplett ny garderob av SAS, samt att dom betalar för din kemtvätt resten av ditt liv, ett så kallat "Life time laundry service".

Förstår inte hur varken du eller någon annan ska kunna resa med sas efter denna incident där dom förstörde dina, som du skriver, helt nytvättade beiga chinos.. Detta är skandal, och enbart 2 chokladkakor i ersättning!!

(hoppas merparten här inne ser och förstår min sarkasm)

Visa bifogad bild 84005

Stackare... Du bör få en komplett ny garderob av SAS, samt att dom betalar för din kemtvätt resten av ditt liv, ett så kallat "Life time laundry service".

Förstår inte hur varken du eller någon annan ska kunna resa med sas efter denna incident där dom förstörde dina, som du skriver, helt nytvättade beiga chinos.. Detta är skandal, och enbart 2 chokladkakor i ersättning!!

(hoppas merparten här inne ser och förstår min sarkasm)

Jag visste det. Borde ha krävt minst den dubbla mängden choklad! ;)

Ja SAS verkar ha guld i överflöd. Men det känns inte dåligt att vara trippel-guld :)
Undrar om jag kan byta två mot ett Diamond.

Toppen