Checkade in på ARN med CDG-BKK som slutdestination.
Fick scanna alla pass i själv check-in och fick mina bagageremsor. Tänkte att det då bör funka med bag drop.
Ställde mig ändå i kön till Diamond, gold & biz, då jag tycket att det gick långsamt och bagage droppen strulade.
Stod en bra stund i priokön som gick väldigt långsam. Stod en familj i ena disken och hade stora problem och det var bara en till bemannad disk.
Vid det tillfället hade jag en före i kön och såg att bag drop var tom på folk.
Tänkte att jag skulle underlätta för hela kön bakom, då jag hade scannat passen och hade alla taggar på väskorna.
Fan, får besked om att jag inte kan göra bag drop.
Helvete tänkte jag och ”återtog” min plats i Prio’n efter 5sekunders frånvaro.
Får frågan ”Vem skickade hit dig”.
Tittade smått förvånat på surkärringen och sade ”Jag själv”.
”Vi har faktiskt kö här” fick jag till svar.
-Det är jag fullständigt jävla klar över, då jag stod i den fram till för 5 sekunder sedan.
Skit samma. Hon verkade förstå när man svarade ofint.
Har dom ett sådant system som tillåter själv check-in så bör bagage drop fungera. Vad fan är annars poängen att slösa bort tid i själv check-in. Den borde hänvisa till manuell check-in.
Tycker alltid att SAS går ner sig totalt under sommarmånaderna. Ett sketet säsongsbolag är vad det är. Thomas Cook-varning över dom.
Mina 3 senaste flygningar har varit bedrövliga.
Fick scanna alla pass i själv check-in och fick mina bagageremsor. Tänkte att det då bör funka med bag drop.
Ställde mig ändå i kön till Diamond, gold & biz, då jag tycket att det gick långsamt och bagage droppen strulade.
Stod en bra stund i priokön som gick väldigt långsam. Stod en familj i ena disken och hade stora problem och det var bara en till bemannad disk.
Vid det tillfället hade jag en före i kön och såg att bag drop var tom på folk.
Tänkte att jag skulle underlätta för hela kön bakom, då jag hade scannat passen och hade alla taggar på väskorna.
Fan, får besked om att jag inte kan göra bag drop.
Helvete tänkte jag och ”återtog” min plats i Prio’n efter 5sekunders frånvaro.
Får frågan ”Vem skickade hit dig”.
Tittade smått förvånat på surkärringen och sade ”Jag själv”.
”Vi har faktiskt kö här” fick jag till svar.
-Det är jag fullständigt jävla klar över, då jag stod i den fram till för 5 sekunder sedan.
Skit samma. Hon verkade förstå när man svarade ofint.
Har dom ett sådant system som tillåter själv check-in så bör bagage drop fungera. Vad fan är annars poängen att slösa bort tid i själv check-in. Den borde hänvisa till manuell check-in.
Tycker alltid att SAS går ner sig totalt under sommarmånaderna. Ett sketet säsongsbolag är vad det är. Thomas Cook-varning över dom.
Mina 3 senaste flygningar har varit bedrövliga.