Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Nja så går det inte till att du frågar någon och sen tackar nej.
Blir man tillfrågad igen, kommer man inte lägga ner ngt tid på det.

Det är bara dåligt gjort av sas. Dom borde ha bättre koll.
Man tackar inte nej till ngn man har bjudit in. Det spelar ingen roll hur många som har tackat ja innan.
Säger bara att det är så det fungerar med dessa paneldebatter. Har flera vänner som gick på massa sånt tidigare. De blev kontaktade och fick svara på frågor, passade de in på profiler som de behövde fick de komma till panelen, många ggr var dock deras profiler upptagna av någon annan och då fick man inte komma.

Nja så går det inte till att du frågar någon och sen tackar nej.
Blir man tillfrågad igen, kommer man inte lägga ner ngt tid på det.

Det är bara dåligt gjort av sas. Dom borde ha bättre koll.
Man tackar inte nej till ngn man har bjudit in. Det spelar ingen roll hur många som har tackat ja innan.

Här håller jag inte med. Det är ju inte rimligt att SAS ska skicka ut förfrågan till ett fåtal och sedan invänta bekräftelse från dessa, för att sedan hålla på så tills dess att man har fått in önskat antal deltagare. Så har jag aldrig varit med om att det går till.

Självklart måste det bli en form av massutskick. Man hade dock kunnat önska sig att man längst ner i mailet skrivit något i stil med "Först till kvarn...".

Visst visst, men det är ju dumt att vända sig till sina absolut bästa kunder då och sedan avvisa dem när de önskar svara/medverka. Det blir fel i mina ögon.
Så funkar det också när man gör vanliga marknadsundersökningar. Man gör ett massutskick och sen stänger man frågeförmuläret när man har fått det antal svar man önsker.

Så funkar det också när man gör vanliga marknadsundersökningar. Man gör ett massutskick och sen stänger man frågeförmuläret när man har fått det antal svar man önsker.

Då måste du gilla PostNord också, som gör fel hela tiden men ändå är noga med att påpeka att de gör något och att det är huvudsaken. Att återupprepade gånger påpeka "att så gör man" innebär inte att det på något sätt blir rätt ändå.

Vill Pandion svara, låt då Pandion svara.

Så här ser community panel portalen ut:
Skärmavbild 2017-08-31 kl. 13.16.45.png

Även jag fick en inbjudan idag (är EBG). I mitt fall var svaret följande:

Thanks for your interest in joining our community. Unfortunately, the quota for your customer segment has been filled, so we can’t accept you at the moment.

Känns i alla fall som ett bättre svar än en del andra fått.

Även jag fick en inbjudan idag (är EBG). I mitt fall var svaret följande:

Thanks for your interest in joining our community. Unfortunately, the quota for your customer segment has been filled, so we can’t accept you at the moment.

Känns i alla fall som ett bättre svar än en del andra fått.

Jag (EBD) blev också inbjuden till Travelers' Voice idag, men till skillnad från er så fick jag faktiskt komma med i panelen.

Toppen