Senaste nytt

SAS -Det finns inget skandinaviskt!

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS har tagit bort alla kommentarer på youtube nu med de får ligga kvar på fejsbuuks. Ser framför mig att PR-avdelningen har lite panik just nu. Personligen tyckte jag filmen var trevlig, men hade nog kunnat förutspå att extremhögertrollen inte tycker det...

Verkar vara nere från FB med så den filmen dyker nog ej upp igen.

Nu är den bortplockad från Facebook också. Fast trollen har fortsatt till andra SAS-filmer på youtube och bombar filmer som "Explore the cabin of our new Airbus A350" men kommentarer som handlar om vikingar och migrationsverket... Snacka om att skiten träffade fläkten...

Köttbulle-grejen var nog det som irriterade mig mest. WTF.

(Den här detaljen blev ju ganska väldokumenterad som en falsk nyhet efter att Svenska Institutet gjorde en ganska likartad kampanj, med likartad dålig motivering.)

Last edited:
Hätsk stämning på SAS intranät, filmen har inte mottagits positivt.

Hätsk stämning i sociala medier, filmen har inte mottagits positivt av vanligt folk.

Det är bara här på bc som vi hör glada tongångar och att man likagärna skulle kunna döpa om Scandinavian airlines till turkish inspired airlines enligt köttbullelogik.

SAS har som tur är tagit sitt tappade förnuft till fånga och raderat filmen från youtube och Facebook. Vi får hoppas den skademinimeringen lyckas.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen