Senaste nytt

SAS Comfort - nytt namn?

Jag såg samma som ovan bild (dvs tomma rutor) i kanske 5 sekunder innan de gamla vanliga namnen dök upp. Har aldrig sett det beteendet förr.

Undrar om det är så att SAS slänger ut testskott för att se hur snabbt folk reagerar? Sedan sitter de och läser våra ibland upprörda kommentarer och spekulationer och skrattar gott ;)

Snarare en interntest som någon utvecklare råkat pusha live.

Snarare en interntest som någon utvecklare råkat pusha live.
test-in-production-meme.jpg

Det verkar heta Go och Plus på dator (Windows) och Basic, Standard och Comfort på Ipad men fortfarande go och plus i menyer på Ipad. Helt klart någon testdata som gått i produktion som inte är helt klart och testat. Lite huller om buller var det uppträder.

Sjukt störigt. Suttit och försökt boka lite ikväll och appen och webbsidan visar helt olika. Comfort Flex är det Sas Plus Pro? Hur ska jag veta vad jag bokar?

Hade jag jobbat på SAS marknadsavdelning så hade jag varit fly förbannad och kallat till krismöte direkt.

Last edited:
Sjukt störigt. Suttit och försökt boka lite ikväll och appen och webbsidan visar helt olika. Comfort Flex är det Sas Plus Pro? Hur ska jag veta vad jag bokar?

Hade jag jobbat på SAS marknadsavdelning så hade jag varot fly förbannad och kallat till krismöte direkt.
Ja man blir lite nojig är det samma villkor eller något annat som smugit in sig i villkoren. Jag försökte boka igår och då hette det även Comfort på PC men plötsligt var det borta så det är en tidsfråga innan nya bokningsklasserna har andra namn, andra villkor får tiden utvisa.... Än så länge vad jag såg så matchar det "gamla" beteckningar bara nya namn.. Men nog bra att spara skärmdumpar på det man bokar.

Last edited:
Toppen