Senaste nytt

SAS Charter!

Underbart inlägg!
Kommer SAS öht flyga charter från Sverige i vinter?
Har ju noterat att avgångarna till LPA som fram till 2020 flögs från Kalmar 07:30 på lördagar med SAS nu ska gå med Norwegian.
Om jag ser övriga avreseorter i Sverige, dit SAS också flyger reguljärt, hittar jag bara Norwegian och JetTime.
 

011430121

Medlem
Underbart inlägg!
Kommer SAS öht flyga charter från Sverige i vinter?
Har ju noterat att avgångarna till LPA som fram till 2020 flögs från Kalmar 07:30 på lördagar med SAS nu ska gå med Norwegian.
Om jag ser övriga avreseorter i Sverige, dit SAS också flyger reguljärt, hittar jag bara Norwegian och JetTime.
Apollo har väl fortfarande ett avtal med SAS visserligen hotade man med uppsägning under senaste strejken
SAS och Apollo förlänger samarbete i rekordstort avtal - SAS
 

Tobbe.O

Medlem
Underbart inlägg!
Kommer SAS öht flyga charter från Sverige i vinter?
Har ju noterat att avgångarna till LPA som fram till 2020 flögs från Kalmar 07:30 på lördagar med SAS nu ska gå med Norwegian.
Om jag ser övriga avreseorter i Sverige, dit SAS också flyger reguljärt, hittar jag bara Norwegian och JetTime.

Vintertid är det mycket begränsat från Sverige. En snabb titt från Göteborg visar att SAS flyger charter åt Apollo i vinter till bland annat Fuerteventura, Gran Canaria och Teneriffa iallafall :)
 
Toppen