gastronaut
New member
Är den med både på väg ut och hem till Skandinavien?
Nej, bara från hemmabasernagastronaut skrev:Är den med både på väg ut och hem till Skandinavien?Klicka för att utvidga...
srg skrev:Hur länge ungefär räckte rommen förra året?Klicka för att utvidga...
Det går lätt att peta bort om man vill då det är en väldigt fast creme fraiche som används. Några romkorn lär dock åka med i processenagehall skrev:Trist att de envisas med att ha en massa skräp ovanpå. Det förstör alltihop för min del.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Det går lätt att peta bort om man vill då det är en väldigt fast creme fraiche som används.Några romkorn lär dock åka med i processenKlicka för att utvidga...
Ok, det där är ungefär som att säga att det inte gör något att bartendern spottar i din öl, för det går ju att fiska upp det. Skulle det kännas ok?palmen skrev:Det går lätt att peta bort om man vill då det är en väldigt fast creme fraiche som används. Några romkorn lär dock åka med i processenKlicka för att utvidga...
De började ju med den 1a november. Och därefter har det väl varit strejk I Köpenhamn. Det var nog någon av dem som satte stopp för det snarare än att det var slut.Kricka skrev:Jag åkte t.o.r. Köpenhamn - Washington D.C. i SAS Business förra veckan men inteett spår av kaviar (Kalixrom). Är den redan slut för säsongen ?Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:De började ju med den 1a november. Och därefter har det väl varit strejk I Köpenhamn. Det var nog någon av dem som satte stopp för det snarare än att det var slut.Klicka för att utvidga...
Vet inte hur många som äter spott, jag gör det inte i alla fall så förstår inte din jämförelse.agehall skrev:Ok, det där är ungefär som att säga att det inte gör något att bartendern spottar i din öl, för det går ju att fiska upp det. Skulle det kännas ok?Klicka för att utvidga...
Jag tyckte den var god, men ja håller med om ganska allvarlig stänkrisk vad gäller oljan.Canadien skrev:Fick den lådan i Plus från London förra veckan. Sisådär tyckte jag. Havskräftoljan var dessutom väldigt svåröppnad så stor risk för att skvätta med medresenärer...Klicka för att utvidga...
Jag fick den på SK939 (=ARN-LAX) i onsdags och hoppas nu på repris på hemvägen. Återkommer med rapport... 100 minuter till takeoff.gastronaut skrev:Är den med både på väg ut och hem till Skandinavien?Klicka för att utvidga...
Den ska bara serveras ex skandinavien så du lär få något annat på LAX-ARNflygahitochdit skrev:Jag fick den på SK939 (=ARN-LAX) i onsdags och hoppas nu på repris på hemvägen. Återkommer med rapport... 100 minuter till takeoff.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Den ska bara serveras ex skandinavien så du lär få något annat på LAX-ARNKlicka för att utvidga...
Samma här —brev ingen på återresan (mental note: man får njuta dubbelt på utresan!).jth skrev:Ja, det stämmer nog. Fick löjrommen på ARN-ORD i fredags men inte på samma väg tillbaka igår.Klicka för att utvidga...
Ibland kan man få en extra burk om man ber snälltflygahitochdit skrev:Samma här —brev ingen på återresan (mental note: man får njuta dubbelt på utresan!).Klicka för att utvidga...