silwer
Medlem
Det räknas som 1.5 t o r. (SAS räknar bara legs, trots att challengen säger t o r)
1.5? Det låter märkligt. Betyder det att jag på något sätt kan komplettera den med 0.5 t/r till för att komma upp i 2 t/r?
Det räknas som 1.5 t o r. (SAS räknar bara legs, trots att challengen säger t o r)
Ja, du kan boka en enkelresa innehållandes endast ett leg och därmed komma upp i 2 t/r totalt.1.5? Det låter märkligt. Betyder det att jag på något sätt kan komplettera den med 0.5 t/r till för att komma upp i 2 t/r?
Saknar en T/R för min challenge och har ev en lucka på fredag att lyckas ta hem detta.
Någon som sett någon billig resa med sas på fredag... Det jag sökt på och hittat billigast är Oslo 1800:- i minus
Japp, bara att boka på!!Sån sjuk ångest... behöver "8 tor" och har för tillfället 12 blandade legs men funderar på en tor ARN-LHR via Köpenhamn/Oslo med två timmars väntan. ca 3000:-. skulle alltså ge totalt ca 32500 poäng+ett meckande med att vara halvtillgänglig på jobbet under dagen. Det är väl HELT bekräftat att 8 "tor" mer är = 16 SK metallsleg???