Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Det är nästan så att jag tvivlar på sanningshalten i sembls inlägg. ;)

Jag har för mig att det skulle ta 10 dagar efter att challengen är över innan poängen skulle trilla in.
Jag har uppfyllt mina resor för en vecka sedan, men jag har inte fått några poäng utöver de vanliga poängen som man får.

Lite editering:

Kollade upp vad det stod i senaste mailet från SAS.

"Kul att du har antagit vår utmaning! Som det ser ut nu, behöver du göra ytterligare 3* t/r resor med SAS mellan 16 september och 31 oktober 2013, för att gå i mål och tjäna 30 000 Extrapoäng utöver din vanliga bonusintjäning.

Den slutliga sammanställningen av dina flygresor och Extrapoäng i Bonus Challenge får du 10 dagar efter att kampanjen är avslutad."

Så poängen bör finnas på plats senast om 10 dagar

Last edited:
Orättvist. :)

Säger genast upp mitt medlemskap och slutar att flyga om det ska vara på detta sätt.
Köper en cykel för mina sparade bonuspoäng och börjar med att cykla till jobbet. ;)

Kanske dom kör med någon slags cut-off och delcheckar tävlingen?

Det är nästan så att jag tvivlar på sanningshalten i sembls inlägg. ;)

Jag har för mig att det skulle ta 10 dagar efter att challengen är över innan poängen skulle trilla in.
Jag har uppfyllt mina resor för en vecka sedan, men jag har inte fått några poäng utöver de vanliga poängen som man får.

Lite editering:

Kollade upp vad det stod i senaste mailet från SAS.

"Kul att du har antagit vår utmaning! Som det ser ut nu, behöver du göra ytterligare 3* t/r resor med SAS mellan 16 september och 31 oktober 2013, för att gå i mål och tjäna 30 000 Extrapoäng utöver din vanliga bonusintjäning.

Den slutliga sammanställningen av dina flygresor och Extrapoäng i Bonus Challenge får du 10 dagar efter att kampanjen är avslutad."

Så poängen bör finnas på plats senast om 10 dagar

ska jag behöva göra en printscreen ur min SAS app eller sida för att bevisa det ?

Jag har fått in 16.000 poäng för 6 resor, dvs fel!
Min 7:e resa har inte registrerats till fullo på kontot än, då den gjordes i förrgår kväll.
Får bli ett samtal/mail då...

Toppen