Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

3 resor 5200pts, 7 resor 52000pts... Inga jobbresor i sikte tyvärr... Undras vad den billigaste vägen till 7 ToR kan vara?

7 resor 20K poäng. Känns lite snålt i jämförelse mot andra. Undrar på vilka grunder de har bestämt hur mycket poäng man ska få.

Fan va snållt, 7 resor 40000 poäng.
Har följande inbokat

3/5 Osd-Arn
4/5 Arn-Osd
4/6Osd-Arn-Ord-Lax
18/6 Lax-Ord-Arn-Osd.

Frågar är väl egentligen vad min Usa resa räknas som, förmodligen 1ToR vilket innebär att jag har 2st inbokade.
Behöver 5 st till.
Vad är billigaste alternativen? Förslag nån?

För er som tycker erbjudandet är snålt, ni är ju iaf med på erbjudandet. Nej, vadå, jag bitter? Inte då ;)

Vore intressant att se vilken status och hur många resor folk som fått erbjudandet hade?

Själv:
Status: EBG
Baspoäng period 2012: ca 90k
Kvalificerande flyg: 16
Saldo på kontot nu: ca 110k
Fått erbjudandet: Nej (OM Ja, ca när kom mailet?)

Men det jag har fått idag 15:17 är "Ditt poängsaldo och vårerbjudande..." mailet.

Last edited:
Jag har inte fått erbjudandet, när jag kollar efter i min inbox ser jag att jag inte har nått från sas för utom incheckning och bokningar.
Någon som vet hur man kollar att man fortfarande prenumererar på rätt nyhetsbrev?

3 resor 3600 och upp till 7 resor 36000

Har rest för mycket med SAS i år helt enkelt och är inte den bästa kategorin hos SAS.

ARN-SDL eller GOT två helger med vändande plan löser väl detta under MAJ

Last edited:
Status: EBS
Baspoäng period 2012: ca 40k
Kvalificerande flyg: ~8
Saldo på kontot nu: ca 70k
Fått erbjudandet: Ja

Från 2 resor t/r (2000 poäng) upp till 6 resor (20000 poäng)

Status: EBB
Baspoäng 2012: 2000
Kvalificerade flyg: 2
Saldo på kontot nu: ca 100k
Fått erbjudandet: Nej

Hade varit perfekt att boka upp lite semesterresor med SAS om man fått denna. Behöver mer Eurobonuspoäng.

Toppen