NotRyan
Medlem
Alla danska ting kan gå på fackmöte i morgonpeaken...Kan en dansk e-gate ha fackligt möte![]()
Alla danska ting kan gå på fackmöte i morgonpeaken...Kan en dansk e-gate ha fackligt möte![]()
Har du fått poängen för sista flygningen? Vad jag hört kommer Challenge-poängen in samtidigt. Gjorde min sista flygning i söndags och väntar fortf...Då har man avslutat 10 ben, hur lång tid brukar det ta innan man får in 30K?
Har du fått poängen för sista flygningen? Vad jag hört kommer Challenge-poängen in samtidigt. Gjorde min sista flygning i söndags och väntar fortf...
Har du fått poängen för sista flygningen? Vad jag hört kommer Challenge-poängen in samtidigt. Gjorde min sista flygning i söndags och väntar fortf...
Och min flygning i fredags kväll trillade in i lördags...logik?Du gjorde din siste flyvning Søndag. Det er Tirsdag i dagDet tar oppmot 4 virkedager noen ganger. Challenge poengene kommer samtidig som siste flight registreres, ja. Jeg ventet 3 dager før de kom inn sammen med siste flyvning.
Och min flygning i fredags kväll trillade in i lördags...logik?
Nej det är extrapoäng du får in på kontotKanske står tidigare i tråden men frågar ändå; är challengepoängen statusgrundande?
Tack för snabbt svarNej det är extrapoäng du får in på kontot