Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Har 2 segment kvar för att ha klarat min första challenge! Sitter i senator-loungen i Geneve och tar in lite mat innan jag ska bege mig ut på stan:)

Ni som genomfört er challenge; hur lång tid tog det för er att få in "vinstpoängen"?
Jag har fått in poängen för alla flighter, men inga extra poäng.

Jag gör mina sista tre flighter idag, därefter är jag uppe i de 14 legs som efterfrågades för 30k poäng. Jag är dock fundersam på huruvida den sista nu faktiskt är en giltig flight: SK651. I villkoren framgår att "Flygkoder som marknadsförs som SK3000-SK3999, SK6000- SK6999 och SK8000-SK9999 är code-share flygningar av SAS partner." Kan någon expert sia i frågan? =)

Jag gör mina sista tre flighter idag, därefter är jag uppe i de 14 legs som efterfrågades för 30k poäng. Jag är dock fundersam på huruvida den sista nu faktiskt är en giltig flight: SK651. I villkoren framgår att "Flygkoder som marknadsförs som SK3000-SK3999, SK6000- SK6999 och SK8000-SK9999 är code-share flygningar av SAS partner." Kan någon expert sia i frågan? =)
Du saknar en siffra för att komma upp i det kodeegmenet :) du är safe

Och där kom mina 30k in på kontot! Snabbt och bra. Speciellt med tanke på att jag blev ombokad osv pga inställd flight i torsdags.

Toppen