Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Har någon av er lyckats ändra ert mål för antal resor? Det ska gå att göra fram till 20 april.

När jag ökar antalet resor och antar utmaningen igen får jag upp "Tack för att du antagit vår utmaning!", men om jag laddar om sidan är den kvar på samma nivå som förut.
 
A

Aurora

Guest
Har någon av er lyckats ändra ert mål för antal resor? Det ska gå att göra fram till 20 april.

När jag ökar antalet resor och antar utmaningen igen får jag upp "Tack för att du antagit vår utmaning!", men om jag laddar om sidan är den kvar på samma nivå som förut.

Tips: spør "@sas" på twitter om de kan sjekke hvor mange reiser som er registrert på deg. De har bedre koll en chatten og svarer raskt :) Husk å inkludere ditt medlemsnummer.
 

RickardG

Medlem
Har någon av er lyckats ändra ert mål för antal resor? Det ska gå att göra fram till 20 april.

När jag ökar antalet resor och antar utmaningen igen får jag upp "Tack för att du antagit vår utmaning!", men om jag laddar om sidan är den kvar på samma nivå som förut.

Jag har ändrat, och när jag klickar på länken i bekräftelsemailet så ser jag att ändringen gått igenom.
 
Har någon av er lyckats ändra ert mål för antal resor? Det ska gå att göra fram till 20 april.

När jag ökar antalet resor och antar utmaningen igen får jag upp "Tack för att du antagit vår utmaning!", men om jag laddar om sidan är den kvar på samma nivå som förut.

Är det inte som vanligt med SAS länkar för sånt här att "datan" ligger i URLen? Dvs om du laddar om samma url får du upp samma bild/status igen?
 
Är det inte som vanligt med SAS länkar för sånt här att "datan" ligger i URLen? Dvs om du laddar om samma url får du upp samma bild/status igen?
Det har du rätt i! Jag använde "Anta utmaningen direkt"-knappen i orginalmailet för att hitta tillbaka till kampanjsidan, och då nollställdes min nivå till 3000 poäng. Skillnaden mellan den länken och andra länkar till kampanjen är parametern "acceptdefault=true".
 

olo

Medlem
Sitter och funderar på om jag kan få ihop de 6 t&r som krävs. Några jobbresor blir det - men blir det tillräckligt många? Är någon som har några bra tips på en MR för att få ihop åtminstone 6 segment?

Jag utgår från GOT och 30/5 eller 31/5 hade varit bra dagar för mig.
Tacksam för alla uppslag!
 

falling

Medlem
Okej, jag ger upp. Trycket blev för stort. Att flyga bara för flygandets skull är inte min grej, men när det hägrar 30000 poäng för 5 t/r (eller 10 segment i mitt fall) och jag i princip inte kommer få in varken segment eller poäng under året var det bara att på reans sista dag boka två segment runs och ansluta sig fullständigt till BC sekten :-D

18/5 ARN-OSL-BGO-CPH-ARN för ca 1100:-
25/5 ARN-CPH-HAM-CPH-ARN för ca 1500:-

Bergen innhåller bara 3,5 timmes stopp så räknas väl nästan som en godkänd milage run
Hamburg valde jag att ha 10 timmars stopp för att faktiskt kunna hinna göra något. Lär bli ett besök på Miniatur Wunderland.

De två sista segmenten löser sig under semestern i juni.
 
Gókväll. Någon som vet detta: Om jag gör fler resor än det uppskattade antalet man valde i utmaningen, man får väl poängen iaf? T.ex om jag sagt att jag ska göra 5 t/r enl challenge, men gör 6 istället.
 

dala

Medlem
Gókväll. Någon som vet detta: Om jag gör fler resor än det uppskattade antalet man valde i utmaningen, man får väl poängen iaf? T.ex om jag sagt att jag ska göra 5 t/r enl challenge, men gör 6 istället.

Du får bonuspoängen för det antal ToR resor (segment/2) som du angivt att du ska göra under förutsättning att du gör minst det antalet. Gör du fler får du varken fler eller färre Challenge-poäng.

Klippt från SAS Bonus Challenge Regler och Villkor - Om du efter reseperiodens slut verkligen har genomfört de antal resor som du uppgett i Bonus Challenge, så tjänar du det antal Extrapoäng som vi angett på kampanjsidan. Har du rest mindre, får du inga Extrapoäng – men du får självklart Baspoäng precis som vanligt för alla dina resor.
 
Last edited:
Toppen