Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Nu har jag även bokat GOT-CPH-GVA-CPH-GOT för 1400 kr den 26/5.
Totalt blir det 10 segment, 5 t/r för till priset av 4687 kr.
Poäng = 30 000 (extra) + 3500 (bas) + 920 (amex + coop). = 34 420.

Jag tycker att det är värt priset, ska bli kul att göra min första "milage run". Alla segment görs i GO.

Nu har jag även bokat GOT-CPH-GVA-CPH-GOT för 1400 kr den 26/5.
Totalt blir det 10 segment, 5 t/r för till priset av 4687 kr.
Poäng = 30 000 (extra) + 3500 (bas) + 920 (amex + coop). = 34 420.

Jag tycker att det är värt priset, ska bli kul att göra min första "milage run". Alla segment görs i GO.

Mycke resa för pengarna, sen kan du ju se vad Option Town har att erbjuda för att toppa det ytterligare.

Samma på mina bokningar. Aldrig nyttjat OT innan. Är det värt att kolla dagligen för att se om priset går ner?

Ska kolla OT-tråden nu:)

Det kan nog bli svårt att hitta 5 t/r som går att klämma in på samma dag och som hamnar på ett tillräckligt lågt pris tyvärr.

Som sagt, jag hittade under 5K lätt under en och samma dag. Du tar flyget till Oslo, går av och går på samma flyg tillbaks. Brukar inte vara något problem oftast :)
Vissa av dagarna kostar t/r under 1000kr och då får man ju hitta en dag där man kan maximera det ifall man kan tänka sig detta.

Ok, då hade jag otur vid mina stickprov för jag hade svårt att hitta billiga biljetter för en sån kombination. Sen gäller det att övertyga revisorn det rimliga i att göra en sån övning som arbetsresa :rolleyes:

Toppen