Skall ner till Bologna imorgon 31/7 och hem 1/8. Märkte för 1 timme sedan att SAS bokat om min hemresa 1 dygn tidigare dvs jag skulle åkt hem med vändande kärra. Ringde in och sa att jag inte har möjlighet att åka tillbaka med vändande kärra och troligtvis så hinner man ej detta i Bologna heller då man måste in tillbaka genom säkerhetskontrollen och finns ju inget Fast Track där numera heller.
Eftersom SAS har haft endel problem med inställda avgångar så trodde jag detta var orsak till att de flyttat mig ett dygn tidigare.
Till min förvåning så när agenten återkom så sa hon att hon nu bokat tillbaka mig på mina ursprungliga flighter den 1/8. På min fråga varför de flyttat mig så svarade hon att varken hon eller supervisor kunde se varför.
Eftersom SAS har haft endel problem med inställda avgångar så trodde jag detta var orsak till att de flyttat mig ett dygn tidigare.
Till min förvåning så när agenten återkom så sa hon att hon nu bokat tillbaka mig på mina ursprungliga flighter den 1/8. På min fråga varför de flyttat mig så svarade hon att varken hon eller supervisor kunde se varför.