Senaste nytt

SAS Boeing 737-600 checkar ut innan jul

Nu vet jag inte vad övriga ser när det gäller blockade säten, men så här ser det ut för mig just nu:
Visa bifogad bild 99349

Jag ser det som en onödigt dyr MR med chans till trevlig överraskning! Varför jag inte vid bokning seatade mig vid ett fönster undrar jag dock nu över :s

Det var samma exakt samma seating som jag fick upp, glömde tyvärr bifoga bilden. Det ser inte så roligt ut om man fyller mittraden, vilket det förmodligen blir om någon vill betala 3359 kr för att sitta på någon av dessa platser.

Då var det dags för min sista -600 flight. Det blev LN-RPG

Gör ett normalt inte önskad val av sittplats... 1F

Soon take off
398b2393b596521585dc91f89a0b9932.jpg

Någon EBD som skulle kunna gästa in mig i loungen efter retur till ARN den 30e november (landar med SK886 20:50)?

Blev lite ändrade planer, så jag behöver lämna nycklar till pax som ankommer strax efter midnatt, och är bara simpel EBG.

Någon EBD som skulle kunna gästa in mig i loungen efter retur till ARN den 30e november (landar med SK886 20:50)?

Blev lite ändrade planer, så jag behöver lämna nycklar till pax som ankommer strax efter midnatt, och är bara simpel EBG.

Får man ta gäster på den förmånen? Bra isåfall. Tyvärr kan jag inte den 30e dock som det ser ut nu.

Och det blev bara tre, 600:an byttes ut mot en 700 idag. Ingen med "dinavian" för min del, om inget riktigt oförutsätt sker.

Har något fått mer info om vad man kan förvänta sig på (eller före/efter) SK600 flighten ? Sitter och bollar med mig själv om det är värt att åka med eller inte :rolleyes:

Toppen