Över 1100 visningar i tråden nu efter bara några timmar, och hur många anmälningar som kommit in kan vi bara spekulera kring. Fantastiskt kul med så mycket intresse och engagemang, mer än vad jag tror någon av oss vågade hoppas på.
Planerna på ett medlemsevent har funnits sedan i vintras och diskussionerna med SAS tog fart under våren efter att vi introducerat sidan under Tur-mässan i Göteborg. Så känns kul att vi nu är i land.
Det är förstås synd att det inte finns fler platser på eventet på Arlanda, och då har det ändå skett en ökning i antal platser mot vad som först var tänkt. Men känner SAS att eventet var lyckat och givande finns kanske en chans att vi kan få göra något mer i framtiden, så att fler kan få komma med.
Ska bli kul att få träffa lite medlemmar också, det finns många här som bidragit stort till sidan. Ser fram emot en riktigt trevlig kväll med mycket galna historier!
Attans, fel datum. Hade nog iofs som EBB haft svårt att komma med, men middagen efter hade helt klar varit värd en Stockholmsresa och samla lite SJ-priopoäng Men som en god medlem är jag någonstans i luften mellan GOT-HEL-HKG. Ser fram mot nästa happening.
Tack för inbjudan men måste tyvärr avböja detta skulle ha varit otroligt roligt dock har jag sett det mesta på Arlanda på grund av jag att jag jobbar på Arlanda. Men tack så hemsk mycket.
Tack för inbjudan men måste tyvärr avböja detta skulle ha varit otroligt roligt dock har jag sett det mesta på Arlanda på grund av jag att jag jobbar på Arlanda. Men tack så hemsk mycket.