Senaste nytt

SAS-biljetter via postkodlotteriet, bra eller dåligt?

Totopez

Medlem
Mina svärföräldrar hoppade också på erbjudandet. Men när de skulle boka resa var det väldigt problematiskt, då det var massa inskränkningar. Endast direktflyg som bokades i V-klass. Till många destinationer gick det bara att flyga mitt i veckan, man kunde ta sig till Rom men knappt hem. Till slut hittade de en resa som kändes bra, men deras två förstaval på destinationer gick inte alls om de inte kunde åka lördag-torsdag eller liknande. Men de är nöjda.
 

ZZZebra

Medlem
Jag bokade under augusti, långhelg torsdag-söndag så det gissar jag är attraktiva dagar, hade två alternativa helger och de var bokningsbara. Därmed så frågade jag inte om några andra alternativ.

Att det var direktflyg och vilka destinationer var väl med redan i villkoren när man gick med, de destinationer som är valbara är ju där SAS flyger direkt.

Jag vann hela 25 kr, gissar att alla nya kunder hos dem "vinner" något för att få upp intresset/locka fram speldjävulen, är dock helt ointresserad av spel och har inte ägnat lotterna någon som helst omtanke och kollade inte ens vinstplanen förrän jag sade upp dem tidigare idag. Räknade iskallt med 0 kr i vinst på lotterna och hade blivit väldigt förvånad om det gett något. Men visst, något ekonomiskt värde har ju möjligheten att vinna, många betalar ju gladeligen trots att de inte får någon resa...
 

Sir Lemon

Medlem
Såg detta först nu. Jag prövade för tio år sen och det begav sig. Blev två lyckade resor, en dagsresa till Amsterdam och en dagsresa till Paris. Väldigt nöjd och skulle gärna göra det igen om erbjudandet återuppstod.

Edit: Som jag minns det var det en connection i CPH då jag flög från GOT Boda gångerna och tror mig ha sovit över på Landvetter AirPort Hotel mellan dagsturerna.
 
Last edited:
Toppen