Senaste nytt

SAS Big Sale! Boka senast 12/1

Återbetalning av resa till USA.

Köpte en premiumbiljett tor Arn-Cph-Ord men det blev fel och jag avbokade inom de 24 timmar som jag förstått är ok enl SAS regler för återbetalning av resor till/ från USA oavsett biljett då de måsta följa regler uppsatta i USA. På min refund notice får jag bara en bråkdel av kostnaden tillbaks.

Skall kontakta SAS men vill bara kolla om nån har drabbats av samma negativa besked eller fått hela kostnaden tilllbaka utan avdrag.

I värsta fall läropengar men det hoppas jag ju inte.

Återbetalning av resa till USA.

Köpte en premiumbiljett tor Arn-Cph-Ord men det blev fel och jag avbokade inom de 24 timmar som jag förstått är ok enl SAS regler för återbetalning av resor till/ från USA oavsett biljett då de måsta följa regler uppsatta i USA. På min refund notice får jag bara en bråkdel av kostnaden tillbaks.

Skall kontakta SAS men vill bara kolla om nån har drabbats av samma negativa besked eller fått hela kostnaden tilllbaka utan avdrag.

I värsta fall läropengar men det hoppas jag ju inte.
24 timmar "öppet köp" är borttaget. Du betalar avbokningsavgift enligt den biljettkategori du valt.

Jag avbokade en USA resa inom 24h nu under kampanjen och fick tillbaka hela summan.

Bortaget 24h öppet köp ska mig veterligen inte gälla USA.

Toppen