Man tackar, man tackar! Det tillhör en favorit. Själv hade jag sköljt ner den med ett par glas GossetIt’s back! Kan nu avnjutas med Mikkeller vodka om då önskas!![]()
Jag visste inte att löjrommen var out of stock.
Den serverades även på förrgårs flight mellan Köpenhamn-Hong Kong.
Den kom väl precis in i menyn igen i November? Serveras fram till Mars eller så beroende på lagret.Jag visste inte att löjrommen var out of stock.
Den serverades även på förrgårs flight mellan Köpenhamn-Hong Kong.
Eftersom @marsj027 skrev att löjrommen var tillbaka, därför uppfattade jag att SAS inte serverade den tills nyligen pga brist av löjrommen i lagret.Den kom väl precis in i menyn igen i November? Serveras fram till Mars eller så beroende på lagret.
De här är från flygningen av Köpenhamn-Hong Kong 01 nov 2018.Nån som har bild på November menyn?
Flyger den rutten nästa vecka. Vid vilken tidpunkt var första serveringen överstökad?De här är från flygningen av Köpenhamn-Hong Kong 01 nov 2018.
Avresan var ca en halvtimme försenad från Köpenhamn, så runt kl. 23:30 (svensk tid) fick jag min huvudrätt. (Jag satt i 6A)Flyger den rutten nästa vecka. Vid vilken tidpunkt var första serveringen överstökad?