Senaste nytt

SAS bästa priser - Boka senast 18 mars!

Tobbe.O

Medlem
SAS kampanj! Boka senast 18 mars! :)

Resperiod:

- Inrikes/Norden/Europa: 1 april - 18 december

- Nordamerika och Asien: 19 augusti - 28 februari 2025

Screenshot_20240312_180853_Samsung Internet.jpg


Screenshot_20240312_180848_Samsung Internet.jpg


Screenshot_20240312_181018_Samsung Internet.jpg


Skynda fynda! :)

 

plover

Medlem
Ingen rea under högsäsong till NCE i alla fall, men ser att det finns udda dagar med bra priser i alla fall. Tror int det kommer någon mer F&F heller så bra att boka tidigt om man viill säkra platser.
 

plover

Medlem
Intressant datapunkt är att flera av de mest attraktiva avgångarna jag rittade på med högsta priserna har <10 % beläggning utifrån seating i alla fall. Då är det utresa fre-sön. Lite chicken race men jag vill minnas att priserna förra sommaren började på höga nivåer och sedan steg de kontinuerligt.
 

Tobbe.O

Medlem
Intressant datapunkt är att flera av de mest attraktiva avgångarna jag rittade på med högsta priserna har <10 % beläggning utifrån seating i alla fall. Då är det utresa fre-sön. Lite chicken race men jag vill minnas att priserna förra sommaren började på höga nivåer och sedan steg de kontinuerligt.

Du kan inte gå efter beläggning utifrån seating så långt fram, då många inte väljer sittplats när de bokar. Seating kan du titta på när det är 10 minuter kvar till boarding.
 

Johan F

Medlem
Du kan inte gå efter beläggning utifrån seating så långt fram, då många inte väljer sittplats när de bokar. Seating kan du titta på när det är 10 minuter kvar till boarding.
Nu kostar det ju en slant att välja plats om du inte har status så många väljer ju som sagt inte plats innan utan först vid incheckning
 
Toppen