Senaste nytt

SAS Award med 30% rabatt (även USA)! Boka senast 17 oktober, 1 november - 31 mars 2023

M.K

Medlem
Ja det går att ändra, men ändrar du från denna kampanj senare applicerar de normalt det högre poängpriset. Synd då allt jag hittade bara fanns i C dit och minus hem den väg jag mest av vill ha just business. Jag hade bokat då, men kanske lika bra det inte gick med USD på ATH idag=11.35 :eek:
 
Last edited:

GOTBound

Medlem
Ja det går att ändra, men ändrar du från denna kampanj senare applicerar de normalt det högre poängpriset. Synd då allt jag hittade bara fanns i C dit och minus hem den väg jag mest av vill ha just business. Jag hade bokat då, men kanske lika bra det inte gick med USD på ATH idag=11.35 :eek:
Hur fungerar det rent praktisk: jag har en poängbokning till ORD för två passagerare där det nu finns det rabatterade priset på utresan men inte på hemresan, kan SAS då boka om utresan och återbetala poängskillnaden på befintlig bokning?

Jag vill inta vara för smart och dumsnål så jag står där utan hemresan.
 

mha321

Medlem
Hur lång tid brukar en ombok ta? Jag gjorde en för typ 10 minuter sedan och den står fortfarande och väntar med "de animerade prickarna". Vågar ju inte trycka avbryt med risken att jag inte har nogon bokning alls kvar efter det...
 
Toppen