virabl%C3%A5tira
New member
Tack, jag ska prova det!Hachans skrev:Skriv igen och använd termen "Original routing credit".Klicka för att utvidga...
Tack, jag ska prova det!Hachans skrev:Skriv igen och använd termen "Original routing credit".Klicka för att utvidga...
BAS skrev:Är det inte standard att man tjänar poäng enligt det som gäller för den specifika bokningsklassen/flighten för det faktiska flyget? Detta oavsett vad som gällde för den ursprungliga bokning. Eller har jag fel?Klicka för att utvidga...
Air France är väl att rekommndera, om man inte hatar Paris CDG allt för mycket, annars KLM. China Eastern har väl kortast flygtid Europa-SHA, eftersom de får flyga över Ryssland, men jag vet inte om de säljer fares ARN-SHA.D_A skrev:Någon som kan rekommendera bolag/resväg (inom Skyteam) om man vill flyga till Shanghai från Arlanda nu när SAS slutat?Klicka för att utvidga...
D_A skrev:Någon som kan rekommendera bolag/resväg (inom Skyteam) om man vill flyga till Shanghai från Arlanda nu när SAS slutat?Klicka för att utvidga...
ARN-AMS-PVG med KLM och KLM.D_A skrev:Någon som kan rekommendera bolag/resväg (inom Skyteam) om man vill flyga till Shanghai från Arlanda nu när SAS slutat?Klicka för att utvidga...
KLM var väldigt bra tyckte jag, förutom maten från Amsterdam som var det sämsta jag ätit på ett flygplan. Maten från Shanghai var däremot väldigt bra av någon anledningD_A skrev:Någon som kan rekommendera bolag/resväg (inom Skyteam) om man vill flyga till Shanghai från Arlanda nu när SAS slutat?Klicka för att utvidga...
China Eastern har problem med prissättning och efterfrågan även för Shanghai-Amsterdam. Shanghai-Stockholm må jobba säsongsmässigt för China Eastern, men just nu är Amsterdam en utmaning för China Eastern om lasten exkluderas.Jonas C skrev:Man kan ju undra om China Eastern vill återuppta sin direktlinje mellan Shanghai och Stockholm som de flög strax innan pandemin.Klicka för att utvidga...
Fick svar från guldsupporten efter jag begärt original routing creditvirablåtira skrev:Tack, jag ska prova det!Klicka för att utvidga...