Kan väl säkert bero på att Air France redan trafikerar Arlanda-Paris. Finns kanske inte underlag för två bolag på samma linje. Då väljer man att börja med linjer utan konkurrens.pswe skrev:Frågan var framförallt varför Paris saknas på listan. Ser inte riktigt varför det politiska beslutet påverkar Milano och Thessaloniki annorlunda än Paris.Klicka för att utvidga...
Underbar !!Tobbe.O skrev:Härlig video!WE WILL FLY AGAIN!Klicka för att utvidga...
Jag tyckte att det vart skapliga priser - bokade i dagarna flyg för en liten EuropaTour i Juli: Cph-Milano Poängresa (annars under 1000kr)+ (Milano-Paris, Alitalia) + Bryssel-Cph 1700kr i SAS PlusCristoffer Cedergren skrev:Nu väntar vi bara på första kampanjen efter krisen. Som SAS priser är nu går det ju inte att boka.Klicka för att utvidga...
John Rambo skrev:Jag tyckte att det vart skapliga priser - bokade i dagarna flyg för en liten EuropaTour i Juli: Cph-Milano Poängresa (annars under 1000kr)+ (Milano-Paris, Alitalia) + Bryssel-Cph 1700kr i SAS PlusFortsatt udda dock att inga Star Alliance flyg annonserats till Paris (utan mellanlandning i FRA etc.)Klicka för att utvidga...
Scanwing skrev:Undrar vilken som blir nästa longhaul? EU har ju öppnat för resande till Japan nu sedan en vecka eller så.Klicka för att utvidga...
SAS drog tidigare i veckan tillbaka alla biljetter till Tokyo tom 28/9.Scanwing skrev:Undrar vilken som blir nästa longhaul? EU har ju öppnat för resande till Japan nu sedan en vecka eller så.Klicka för att utvidga...
Ang. Miami så har jag en bokning den 18/9 från Köpenhamn.Tobbe.O skrev:Köpenhamn:- New York är igång. måndag, torsdag, fredag, lördag, söndag.- Chicago är igång. måndag, onsdag, torsdag, fredag, söndag.- San Francisco är igång. torsdag & söndag.- Washington. 30/8 söndag & fredag.- Miami. 24/9 torsdag & söndag.- Boston. 28/9 alla dagar utom tisdag (men verkar inte rimligt)- Tokyo. 29/9 tisdag, fredag, söndag.- Shanghai. 3/10 lördagar. (från 27/10 tisdag, torsdag, lördag)- Los Angeles. 25/10 söndag, onsdag, fredag.- Beijing. 26/10 måndag & fredag.Klicka för att utvidga...