På med era munskydd.....sedan flyger vi..!!Tobbe.O skrev:Premiär idag för New York och SK909!Visa bifogad bild 109921Klicka för att utvidga...
Flightradar24: Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map
På med era munskydd.....sedan flyger vi..!!Tobbe.O skrev:Premiär idag för New York och SK909!Visa bifogad bild 109921Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:På med era munskydd.....sedan flyger vi..!!Flightradar24: Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker MapKlicka för att utvidga...
WarrenBuffett skrev:Vad får man för service i SAS Plus nu för tiden? Hur är det med servering?Tänkte ge mig ut och flyga inrikes nästa vecka för första gången sedan i slutet av februari.Klicka för att utvidga...
WarrenBuffett skrev:Vad får man för service i SAS Plus nu för tiden? Hur är det med servering?Tänkte ge mig ut och flyga inrikes nästa vecka för första gången sedan i slutet av februari.Klicka för att utvidga...
John Rambo skrev:Jag tycker att det är lite märkligt att SAS inte återupptar något flyg till Paris; varken från Cph eller Arn - nu när vi till och med ”får” resa dit. Hittar inte sas biljetter till eller från Paris innan mitten på Augusti..Klicka för att utvidga...
ante_77 skrev:Ja, det var konstigt.Den linjen bör väl kunna fyllas upp rätt enkeltKlicka för att utvidga...
Det är endast Air France som för nuvarande flyger CDG-CPH samt CDG-ARN. Bägge linjerna ser ut att få två dagliga flighter från nästa vecka.Plus skrev:Paris återupptogs i samband med återststart 1.1 med trafikststart 15 juniKlicka för att utvidga...
Lite märkligt helt klart, men det ser från listorna ut som man i viss utsträckning undviker att konkurrera där det finns andra flagcarriers med hemmabas. Även säsong verkar spela in, mer turist- än affärsdestinationer i första hand.John Rambo skrev:Jag tycker att det är lite märkligt att SAS inte återupptar något flyg till Paris; varken från Cph eller Arn - nu när vi till och med ”får” resa dit. Hittar inte sas biljetter till eller från Paris innan mitten på Augusti..Klicka för att utvidga...
SK1989 skrev:Det är endast Air France som för nuvarande flyger CDG-CPH samt CDG-ARN. Bägge linjerna ser ut att få två dagliga flighter från nästa vecka.Ännu inget besked från SAS angående Paris...Klicka för att utvidga...
John Rambo skrev:Jag tycker att det är lite märkligt att SAS inte återupptar något flyg till Paris; varken från Cph eller Arn - nu när vi till och med ”får” resa dit. Hittar inte sas biljetter till eller från Paris innan mitten på Augusti..Klicka för att utvidga...
Det kom info från UD vid 16 tiden på onsdagenpswe skrev:Lite märkligt helt klart, men det ser från listorna ut som man i viss utsträckning undviker att konkurrera där det finns andra flagcarriers med hemmabas. Även säsong verkar spela in, mer turist- än affärsdestinationer i första hand.Klicka för att utvidga...
Frågan var framförallt varför Paris saknas på listan. Ser inte riktigt varför det politiska beslutet påverkar Milano och Thessaloniki annorlunda än Paris.011430121 skrev:Det kom info från UD vid 16 tiden på onsdagenSAS måste planera med maskiner och personal de kan nog inte på några timmar hitta öppningar hur de skall trafikera linjen.De vill nog inte ha personal och maskiner stående utan fulla uppdrag.Jag själv hoppas på snabb öppning av CDG.Klicka för att utvidga...