Senaste nytt

SAS-appen 2.0

Någon som kan kommentera hur ofta de får rate:a sin flight? Har nu gjort ca 40 flygningar sen jag slog på funktionen och har fortfarande aldrig fått rate:a någon flight.
Jag har fått ratea två gånger. Kommer inte ihåg hur länge sedan det var funktionen slogs på men det är definitivt inte många gånger.

Nu verkar de ha lagt in stöd för Uber också. Framgår dock inte hur det funkar - är det någon som hunnit testa (jag har långt själv till nästa flight, det är semestertider..)
När jag landade på Arlanda förra veckan fick jag en fråga direkt när jag slog av flight mode "vill du boka Uber?"
Samt val av 3 prisklasser med ca. priser till stan.

Har inte studerat det särskilt ofta men noterade att min flyghistorik i appen inte uppdaterats sedan i juni (alltså inte Eurobonus kontot utan antalet flyg, bonusbiljetter etc)
Fel hos mig eller nån mer med samma problem?

Har inte studerat det särskilt ofta men noterade att min flyghistorik i appen inte uppdaterats sedan i juni (alltså inte Eurobonus kontot utan antalet flyg, bonusbiljetter etc)
Fel hos mig eller nån mer med samma problem?
Undrar om SAS läser här...imorse är allt uppdaterat hos mig:) (appen hade fått ny version under natten men vet inte om det finns något samband)

I senaste iOS appen (2.14) som kom idag verkar det nya vara att man kan avboka resor inom 24h i appen.
Fin funktion. Dyker upp som en möjlighet uppe till höger under bokningen. Äntligen något nyttigt.
6d659aceda75544ccb6c930c2ee4d130.jpg

Varför står det A320-100/200, SAS äger ju inga A320-100 och vad jag vet är alla -100 skrotade.
Det kommer sig säkert av att båda de modellerna skrivs som A320 i systemen. Och att de använder någon standardiserad databas för det... (det är ju inte som på A330 som skrivs som A333 tex)

Toppen