Senaste nytt

SAS-appen 2.0

Är det bara jag som är blind, eller har möjligheten att se fler bokningar än den mest aktuella försvunnit från appen (android) ?
Jag har inte kunnat se fler bokningar än den närmaste i säkert ett halvår nu, har letat i menyer, swipat hit och dit, men inte hittat !
Funkar utmärkt härifrån. Under närmaste och check in.

057e0e2f5d1a7b7f518b29e4cc38b4e5.jpg

Är det under "Home" du tog bilden, och kör du android?
Ser inte ut så för mig i alla fall. Jag har bara "My next trip" och "Eurobonus" på "Home" sidan.
Yes, det är home och Android. Jag har my next trip, check in, my bookings, add booking, eurobonus och entertainment som alternativ där.

Yes, det är home och Android. Jag har my next trip, check in, my bookings, add booking, eurobonus och entertainment som alternativ där.
Ok, tack. Då får jag nog fråga supporten, ville bara vara säker på att det fortfarande fungerar för andra. Tänkte kanske att sas infört någon modern navigeringsmetod som jag inte förstod, som att skaka fram nästa bokning:)
väldigt underligt är det i alla fall...

Jag fick rensa cacheminnet och ta bort allt data för SAS appen i inställningar. Sedan så fungerar det som det ska, och valet "my bookings" dök upp igen ! :)

Jag hade samma problem, men det hjälpte inte. Inspirerad av dina äventyr så avinstallerade jag appen och installerade den igen, nu har jag my bookings!

Toppen