henke12
Medlem
Tack och lov kan man stänga av dennya dagen-för-resan-vyn INTE lösningen, den är ju ännu mer frustrerande…
Tack och lov kan man stänga av dennya dagen-för-resan-vyn INTE lösningen, den är ju ännu mer frustrerande…
Helsnurrigt, senast jag åkte så gick jag in flera gånger på alternativ 3 och tänkte nähä det går fortfarande inte att välja. Måste man ringa in för child meal tänkte jag, men till slut så såg jag den! Alla dom 3 borde väl rimligtvis konsolideras till en knapp där man både kan välja typ av mat eller att avstå.På tal om val av måltid på business i Europa, hur kommer det sig att det finns tre olika rutor med olika info om maten? Helsnurrigt:
1. ”Meal” med info om att det finns mat (”complimentary meal”) på flyget men utan info om vilken mat man valt, dvs om man exempelvis valt child meal till sitt barn.
2. ”Pre-select meal” där man kan välja mat eller se vad man tidigare valt.
3. ”In-flight meal service choice” där man inte kan välja vad man vill äta, men däremot välja om
man inte vill äta alls.
//uploads.tapatalk-cdn.com/20260223/9d8b835cc1b98878c320afdd42826059.jpg
(Däremellan ”Customize your journey”, som resenären rimligtvis kunde tro också skulle kunna handla om maten, även om det tydligen inte gör det, för visst är val av mat en sorts anpassning av resan?)
Med det sagt är den nya dagen-för-resan-vyn INTE lösningen, den är ju ännu mer frustrerande…
Helsnurrigt, senast jag åkte så gick jag in flera gånger på alternativ 3 och tänkte nähä det går fortfarande inte att välja. Måste man ringa in för child meal tänkte jag, men till slut så såg jag den! Alla dom 3 borde väl rimligtvis konsolideras till en knapp där man både kan välja typ av mat eller att avstå.
Är det sant? Kör du Android eller iOS? Jag får inte upp det alternativet i min app, utan får fortfarande bara swish eller kort som. Använder iOS och har version 6.5.0.Det är numera möjligt, i varje fall om du köper revenue.
Det är numera möjligt, i varje fall om du köper reve
Jag bokade ARN-FNC-ARN i går för jag vill testa nya business och då gick det inte iaf. Jag kör Android och appversion är 6.5.0 Bara Swish och kort.Är det sant? Kör du Android eller iOS? Jag får inte upp det alternativet i min app, utan får fortfarande bara swish eller kort som. Använder iOS och har version 6.5.0.
Ah strålande. Om man har sparade kreditkort så behöver man klicka på lägg till nytt så får man vyn du delar. Stort tack, det hade jag helt missat!Om ni med vouchers menar presentkort så väljer man först att betala med kort och där man skriver in kortnummer så finns en ruta längre ner för att ange presentkort.
Visa bifogad bild 173152