Senaste nytt

SAS app:en - Hur kan den bli ännu bättre?

Jag lyckas inte ens logga in… Lyckas byta lösenord, men sedan accepterar sidan inte det nya lösenordet heller…

De är medvetna om problemet.

Attachments

• Screenshot_20240616_073844_SAS.jpg
    Screenshot_20240616_073844_SAS.jpg
    258,4 KB · Visningar: 112
Tänkte uppdatera FFP i appen från EBG till Senator och såg till lätt förvåning att de FFP program jag kunde välja i stället är enbart från SkyTeam. I mitt fall en *A-bokning med LH, ville främst se om jag kunde boka andra platser på kommande flyg. Känns som en något för tidig förändring och smått road av det hela, samtidigt rimligt att man borde kunna byta till andra *A FFP i appen tills alliansbytet inträffar. Nyfiken hur det ser ut för er andra om ni försöker byta FFP i SAS appen?IMG_9015.jpeg

Tänkte uppdatera FFP i appen från EBG till Senator och såg till lätt förvåning att de FFP program jag kunde välja i stället är enbart från SkyTeam. I mitt fall en *A-bokning med LH, ville främst se om jag kunde boka andra platser på kommande flyg. Känns som en något för tidig förändring och smått road av det hela, samtidigt rimligt att man borde kunna byta till andra *A FFP i appen tills alliansbytet inträffar. Nyfiken hur det ser ut för er andra om ni försöker byta FFP i SAS appen?Visa bifogad bild 154400
Nån tryckte väl ut senaste versionen av appen det sista de gjorde innan de gick på semester i fredags eftermiddag?

Tänkte uppdatera FFP i appen från EBG till Senator och såg till lätt förvåning att de FFP program jag kunde välja i stället är enbart från SkyTeam. I mitt fall en *A-bokning med LH, ville främst se om jag kunde boka andra platser på kommande flyg. Känns som en något för tidig förändring och smått road av det hela, samtidigt rimligt att man borde kunna byta till andra *A FFP i appen tills alliansbytet inträffar. Nyfiken hur det ser ut för er andra om ni försöker byta FFP i SAS appen?Visa bifogad bild 154400
+1

Jag har också kollat nu, och jag får också upp bara SkyTeam bolag i listan.

Toppen