Senaste nytt

SAS app:en - Hur kan den bli ännu bättre?

Undrar var gränsen går för att hamna i top 1 %, jag hamnade också där med 440k poäng.
En datapunkt är att 175k (vilket för övrigt är fel då den verkliga siffran är en bit över 200, så lite oklart hur appen räknar) innebär att jag hamnar i topp 5%. Huruvida det finns något steg mellan topp 1% och topp 5%, får vi väl se ifall någon råkat hamna där…

En datapunkt är att 175k (vilket för övrigt är fel då den verkliga siffran är en bit över 200, så lite oklart hur appen räknar) innebär att jag hamnar i topp 5%. Huruvida det finns något steg mellan topp 1% och topp 5%, får vi väl se ifall någon råkat hamna där…
Var hittar ni denna data? Jag har senaste versionen av appen (6.3.1) och det står tom i "what's new" på AppStore men hittar inte det någon stans i appen.

Var hittar ni denna data? Jag har senaste versionen av appen (6.3.1) och det står tom i "what's new" på AppStore men hittar inte det någon stans i appen.
För mig (IOS) ligger det på hemskärmen, ”Your year in the air 2025”, scrolla ner en aning så har man knapp för ”Watch now”

Attachments

• IMG_7723.jpeg
    IMG_7723.jpeg
    490,1 KB · Visningar: 8
Finns det förresten någon bra kanal för rapporter om fel i appen som de faktiskt läser?
Öppna en ticket inne i appen. More - support and info - app support (på android). Har alltid fått snabb feedback där (inte alltid fått det löst snabbt såklart, men märks att de tittat på det) .

Okej, inte världens största grej, men SAS country collector map slutade funka iom den sista uppdateringen. Läs gärna detta SAS och få den att funka igen. MVH, nyfrälst country collector

Toppen