Senaste nytt

SAS app:en - Hur kan den bli ännu bättre?

FlyGuy

Medlem
Fungerar chatten för er andra? Min senaste chat är fortfarande aktiv men jag kan varken avsluta den eller skicka nytt meddelande i den. Att den är aktiv gör också att jag inte kan starta en ny chat... iOS och senaste verisonen av appen.
 

B79

Medlem
Fungerar chatten för er andra? Min senaste chat är fortfarande aktiv men jag kan varken avsluta den eller skicka nytt meddelande i den. Att den är aktiv gör också att jag inte kan starta en ny chat... iOS och senaste verisonen av appen.
Jag har precis testat nu i appen, och det verkar funka för mig,
Men jag använder Android.
 

GOTBound

Medlem
Sedan i går, söndag 10/3, visas inte FlyPremium rabatten korrekt i appen även om FlyPremium är i kryssad, detta gäller hela vägen inkl. betalning.
På SAS hemsidan visas FlyPremium precis som förväntat.
Givetvis har jag sökt samma flighter i både app och på hemsidan för att verifiera detta.

EDIT: ticket skapad och rapporterad i appen av mig.
EDIT2: iOS 17.4
Nu har det gått nästan två veckor, fortfarande samma problem och ingen feedback från app teamet på min ticket.

Kasst om ni frågar mig
 

Fredah

Medlem
Nu har det gått nästan två veckor, fortfarande samma problem och ingen feedback från app teamet på min ticket.

Kasst om ni frågar mig
Igår lyckades jag inte boka ”vanlig” award över huvudtaget, varken i app eller på webben (No session/sign in). Ringde in istället.
 

trp_flyer

Medlem
Är det någon här som har koll på Readly-funktionen? Jag hittar inte möjligheten att aktivera Readly längre (det fanns under "Entertainment" tidigare...
 

KNA

Medlem
Screenshot_20240402_091842_SAS.jpg


Fick det här i appen ... flyger från SVG Stavanger
 

mha321

Medlem
Min tycker att det tar 2 timmar att köra från Landvetter till Göteborg. Och att det är dags att boarda flyget 0730 när det avgår 1745. Man får hoppas att de inte tänker använda den där tjänsten till något annat än en gimmick...
 
Toppen