Senaste nytt

SAS app:en - Hur kan den bli ännu bättre?

Det får kan gissa. Men det är inte ofta den är med i plus på säg inrikes eller triangeln. Där det ju ofta gasen i botten och langa fram saker. Lite mer tid på längre linjer men inte alltid...
Samtidigt är väl besparingen både i pengar och miljö rätt liten om någon väljer bort maten eller inte på de sträckorna. (Därmed inte sagt att den är enorm på andra rutter heller, detta är nog mest en PR/PK sak)

Samtidigt är väl besparingen både i pengar och miljö rätt liten om någon väljer bort maten eller inte på de sträckorna. (Därmed inte sagt att den är enorm på andra rutter heller, detta är nog mest en PR/PK sak)
Nej direkt sparar den inte så mycket. Om den inte landar i "75% av kunderna valde bort maten, så vi kan ta bort den helt".

Det får kan gissa. Men det är inte ofta den är med i plus på säg inrikes eller triangeln. Där det ju ofta gasen i botten och langa fram saker. Lite mer tid på längre linjer men inte alltid...
Jag kan bara välja bort servering på Europaflygen, på Nordenflygen finns inget sådant val.

Någon annan som tappat historiken på ”flight log”?

Min visar bara från nov 2023 nu istället för 2013ish
IMG_0874.jpeg

Någon annan som tappat historiken på ”flight log”?

Min visar bara från nov 2023 nu istället för 2013ish
Inte riktigt samma för mig men förra året visade den från Jan 2012 (då jag blev medlem) nu står det Maj 2013 och jag vet fler som har ”tappat” dock inte så mycket som du.

Toppen