Senaste nytt

SAS använder Delta lounge i Atlanta

palmen

Moderator
För de som undrar så använder SAS terminal F och man ska ha access till Delta Sky Club loungen i F terminalen enligt SAS folket här (testade aldrig att gå dit).

Finns även en Centurion lounge för de som har access dit, gigantiskt stor med 2 barer, terrass mm. Ligger i terminal E vid gate E11.
Enklast är att ta tåget mellan terminalerna, tar max någon minut att byta mellan E och F.

SAS har ”ingen” lounge på ATL innan 1/9 enligt incheckningsagent.
Har man *A Guld så finns United Club att tillgå i någon av inrikesterminalerna.

Hej, jag ska byta flygplan från SAS till Delta i ATL. Jag har EB-Guld.
Vet ni om jag kan använda alla 'domestic' Delta lounger? Till exemple lounger i Concourse A/B/C och D?

SAS appen säger att jag kan använda lounge i terminal F men, jag vill använda loungen efter bordercontrol...

Vet ni om jag kan använda alla 'domestic' Delta lounger? Till exemple lounger i Concourse A/B/C och D?

SAS appen säger att jag kan använda lounge i terminal F men, jag vill använda loungen efter bordercontrol...
Det finns ingen lounge innan "border control". Men då du har international flight samma dag ska du komma in i alla delta lounger

Jag kom in till ATL med SAS och hade inrikes anslutning med Delta för tre veckor sedan. Krävdes några knackningar på datorn, hummanden om Scandinavian och koll på EB-kortet i appen, sedan kom jag in i Sky Club på södra delen vid D12.

Toppen