Senaste nytt

SAS anlitar Advisory för att sälja reklam på deras digitala kanaler, deras flygplan, i deras lounger, samt andra aktiveringar/event.

Ah, så det är därför det var därför de stod och delade ut müsli och de ställt upp väskor från företaget tidigare känt som douchebag i loungerna mitt i gångflödena.

Ah, så det är därför det var därför de stod och delade ut müsli och de ställt upp väskor från företaget tidigare känt som douchebag i loungerna mitt i gångflödena.
De hade något företag som gör alkoholfri mocktail på burk i Köpenhamnsloungen nyligen. Jag tycker det faktiskt är ett trevligt inslag att gratis få testa / känna på lite nya produkter så länge det inte känns för säljigt.

Så länge det man kan vinna är 10000 EB-poäng, dubbla poäng under en månad, livstidsförbrukning av ullbollar och andra liknande saker så kommer de snart att fylla hela planet med folk härifrån som åker enbart för att kunna köpa lotter. Det gäller att känna sin målgrupp.
Ger man sedan 100 EB-poäng per spenderad 100 lapp på lotter vid betalning med Amex är succén en faktor och majoriteten här inne kommer ändra inställning till lotterna.

Toppen