Senaste nytt

SAS AMEX uppgradera senast 7/6-2021 och få 20-30k poäng

Exakt, den hängde jag mig upp på tidigare. Tänkte först att det skulle vara en helt nice förmån om man tar Amex, men insåg sen "bluffen".

FYI som jag inte kände till men fick bekräftat av kundtjänst och verifierat i AMEX appen [jag kunde att köpen registrerats mot "nya" spenden] är att när nya kortet är uppdaterat i AMEX appen och/eller Apple Pay så kommer alla köp som görs med det fysiska "gamla" kortet räknas mot spend [2-4-1 och sign up poäng] på det nya när man uppgradera på detta sättet.
Så det finns det ingen anledning att "vänta" på nya kortet innan köpfesten kan börja.

Fick också den informationen av kundtjänst, vilket är toppen.
Har du (eller någon annan) koll på hur lång tid det har tagit att få kortet uppgraderat till Elite i appen? mina fysiska kort tar historiskt en evighet att anlända - så tacksamt att jag kan använda mitt gamla kort.

Fick också den informationen av kundtjänst, vilket är toppen.
Har du (eller någon annan) koll på hur lång tid det har tagit att få kortet uppgraderat till Elite i appen? mina fysiska kort tar historiskt en evighet att anlända - så tacksamt att jag kan använda mitt gamla kort.

Jag beställde sent en tisdagskväll och på torsdagen var kortet uppgraderat i Apple Pay [inte kortnummer men grafiken till Premium] och i AMEX appen.

Jag beställde uppgradering SAS Classic till SAS Premium sent i tisdags kväll.
I morse kom ett mail att mitt var uppgraderat i Apple Pay samt klart att användas.

Jag fick även ett mail att mitt Platinum uppgraderats i Apple Pay men det ser ut som samma kortnummer, hoppas det bara är ett standard mail och inte AMEX som pillat på mitt Platinum.
Idag kom uppgraderingsbonusen in på AMEX kontot, vid nästa autosweep kommer de över till Eurobonus.

Toppen