silverjonten
New member
Nån mer än jag som noterat detta på senaste fakturan?
Lite trist.
Lite trist.
Jag som har betalkort och E-faktura har inte någon sådan text på min faktura!fcx skrev:Så står det inte på min faktura. Är det betalkort eller kreditkort?Klicka för att utvidga...
Kredit.fcx skrev:Så står det inte på min faktura. Är det betalkort eller kreditkort?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Tråkigt om det blir försämring men gissar att många använder kortet ändå för reseförsäkring även om det nu kan finnas bättre kort ur ett rent poängperspektiv.Klicka för att utvidga...
Lite så resonerar jag nu.palmen skrev:Tråkigt om det blir försämring men gissar att många använder kortet ändå för reseförsäkring även om det nu kan finnas bättre kort ur ett rent poängperspektiv.Klicka för att utvidga...
Lufthansa Miles & More kan ju också vara ett alternativ då det ger 25/100 på all spend, om man nu vill ha poäng där.JacobGBG skrev:Vilka tänker du på då? Den enda konkurrenten är väl Mastercard varianten?Klicka för att utvidga...
Tyvärr sänkte Resurs Bank MC Miles & More till 20/100 på all spend. Om jag inte minns fel trädde detta i kraft per den 1/7.palmen skrev:Lufthansa Miles & More kan ju också vara ett alternativ då det ger 25/100 på all spend, om man nu vill ha poäng där.Klicka för att utvidga...
Det har du rätt i, men det kan fortsatt vara ett bra värde jämfört med amex korten.aruba1 skrev:Tyvärr sänkte Resurs Bank MC Miles & More till 20/100 på all spend. Om jag inte minns fel trädde detta i kraft per den 1/7.Klicka för att utvidga...
Vad har du för bryttid på din faktura?SilverJonten skrev:Kredit.Klicka för att utvidga...
Jag tänkte också så, först.Berglund skrev:Om det står på ens novemberfaktura eller inte verkar ha att göra med när man hade brytdatum. Jag och min bror har varsitt SAS Amex Elite kreditkort. Mitt kort har brytdatum tidigt i månaden, hans har sent. Det står inget på min faktura men på hans står texten ovan.Det leder mig till den någorlunda kvalificerade gissningen att förändringen skett någon gång under november månad och bara hunnit skrivas ut på de fakturor med sena brytdatum.Klicka för att utvidga...
Nu har texten på hemsidan försvunnit och på min faktura från igår får jag samma text som trådskaparen. Tråkigt.Tonton skrev:Vad har du för bryttid på din faktura?Jag tänkte också så, först.Ansöker jag om ett nytt Amex Elite på hemsidan, så står det att man har 30p/100kr intjäning vid köp av flygbiljetter på sas.se. Om så är fallet att det tas bort, borde också denna texten ha försvunnit (vilket det har gjort på nya betalkortet - men inte kreditkortet.).Klicka för att utvidga...