Senaste nytt

SAS Amex Classic

Sebmel

Ny medlem
Hej,

Jag skaffade mig ett SAS Amex kort nyligen och gjorde mina första köp nu i veckan. Jag undrar lite om någon här vet när mina Eurobonus poäng börjar trilla in för köpen eller hur länge det kan ta?

Hej,

Jag skaffade mig ett SAS Amex kort nyligen och gjorde mina första köp nu i veckan. Jag undrar lite om någon här vet när mina Eurobonus poäng börjar trilla in för köpen eller hur länge det kan ta?

De förs över en gång i månaden från American Express till ditt Eurobonus konto, förs normalt över samma eller någon dag kring det datum din faktura skrivs ut.

De förs över en gång i månaden från American Express till ditt Eurobonus konto, förs normalt över samma eller någon dag kring det datum din faktura skrivs ut.

Tack för snabbt svar :)
Finns det något sätt att säkerställa att mitt Eurobonuskort är kopplat till mitt Amex kredit?

De gjorde ja :) men tänkte om det fanns någonstans någon status typ som ”kopplad med xxxx eller så”
Om ditt köp är registrerad så kan du på amex hemsida se ifall eurobonuspoäng finns på köpet. Visas hur många poäng köpet gett. Appen går det inte att se.

En följd fråga. Jag hade poäng på mix Amex kort som nu försvunnit, finner inte dem på min eurobonus. Vad kan ha hänt?

Toppen