agehall
Medlem
Yikes.. det lutar åt att mejla kundservice då alltså(om ingen BC:are sitter på en sån pdf...)
Jag har en, men den har mitt EB-nummer på sig..
Yikes.. det lutar åt att mejla kundservice då alltså(om ingen BC:are sitter på en sån pdf...)
Hur bra är SAS Amex reseförsäkring igentligen?
Är den på något sätt bättre än reseförsäkringen som brukar ingå i hemförsäkringen?
Det finns många med SAS Amex på BC...hur enkelt/jobbigt är det att ha med SAS Amex och göra när man behöver använda försäkringen?
Hur bra är SAS Amex reseförsäkring igentligen?
Är den på något sätt bättre än reseförsäkringen som brukar ingå i hemförsäkringen?
Det finns många med SAS Amex på BC...hur enkelt/jobbigt är det att ha med SAS Amex och göra när man behöver använda försäkringen?
AMEX är verkligen inte på hugget att skicka ut nya kort när man uppgraderas från EBB till EBS eller EBG,
dvs, inte alls..![]()
Från EBB till EBS snart ett år sedan inget nytt kort. Nu EBG inget nytt heller (efter 4 veckor).
Fortfarande står det Eurobonus Basic på kortet, som börjar se ut som ett gammalt tuggat hundben ut efter flitig användning.
Känns billigt med tanke på årsavgiften och kortets image.
Jag håller faktiskt inte riktigt med. Gick från EBB till EBS för drygt ett par månader sedan och en vecka senare hade jag ett nytt EBS-kort i brevlådan. Behövde inte ringa och säga till....
AMEX är verkligen inte på hugget att skicka ut nya kort när man uppgraderas från EBB till EBS eller EBG,
dvs, inte alls..![]()