Senaste nytt

SAS American Express

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina poäng överfördes från AMEX, till SAS EB, den 21:e juni. Först idag är de synliga hos SAS. Detta är för mig normal tid.

"Då du nyligen ansökt om ett American Express-Konto av samma produkt, kan vi i dagsläget inte bevilja din ansökan."

Oj tänkte jag då jag öppnade ett brev från Amex igår. Har någon kapat min identitet? :confused:

Så, jag ringde och det visade sig att det hade kommit in 2 ansökningar från mig ungefär samtidigt... och båda måste kollas separat enligt deras rutiner. Jag måste ha dubbelklickat?

Den ena blev iaf godkänd. ;)

"Då du nyligen ansökt om ett American Express-Konto av samma produkt, kan vi i dagsläget inte bevilja din ansökan."

Oj tänkte jag då jag öppnade ett brev från Amex igår. Har någon kapat min identitet? :confused:

Så, jag ringde och det visade sig att det hade kommit in 2 ansökningar från mig ungefär samtidigt... och båda måste kollas separat enligt deras rutiner. Jag måste ha dubbelklickat?

Den ena blev iaf godkänd. ;)

Skönt att ingen kapat din identitet. Det ställer till betydligt mer problem :)

Har tidigare fått erbjudanden m SAS Amex hem i brevlådan, men hittills inte nappat på det... Nån som har koll på om det brukar komma några extra bra erbjudanden och i så fall om man kan hoppas på nåt sånt i höst?

Det bästa jag känner till är att bli rekryterad av någon. Då får du 6k EB-poäng (och ev halva första årsavgiften). Skicka ett PM med din e-post så får du en blankett av mig.

Det var länge sedan jag såg några spontana, och bra, erbjudanden om signup från AmEx.

Har tidigare fått erbjudanden m SAS Amex hem i brevlådan, men hittills inte nappat på det... Nån som har koll på om det brukar komma några extra bra erbjudanden och i så fall om man kan hoppas på nåt sånt i höst?

När jag signade upp för 1½ år sedan ungefär fick jag 20k EB-poäng som startpremie. Har dock inte sett ett sådant bra erbjudande sedan dess vad jag kan minnas.

Oj, hade de en sådan drive förra året!? När jag signade upp 2008 fick jag 30k, men det försvann rätt kvickt. Misstänker att de inte längre har svårt att få nya kunder.

Var det jag undrade lite om.... Vore ju surt att signa upp nu och så kommer det en drive i höst... Har ett multicard via Handelsbanken som jag hittills använt för resor och funderar nu på att "fimpa" det... Och då verkar nästan alla på forumet förespråka SAS Amex...

Det är svårt att veta om/när det kommer att komma ett nytt erbjudande.

Anledningen att så många förespråkar SAS AmEx är nog att det är det kort som ger mest poäng/kr om man bor i Sverige.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen