mha321
Medlem
Det vore ju faktiskt ett sätt att vaska fram en diamond-förmån utan att det kostar bolaget något i leverans...Så även Austrian märkte jag
Kanske inte helt otroligt att SAS anammar detta också.
Det vore ju faktiskt ett sätt att vaska fram en diamond-förmån utan att det kostar bolaget något i leverans...Så även Austrian märkte jag
Kanske inte helt otroligt att SAS anammar detta också.
Det kostar bolaget utebliven tronsätespengDet vore ju faktiskt ett sätt att vaska fram en diamond-förmån utan att det kostar bolaget något i leverans...
Om alternativet är att vem som helst får det mot betalning.Det kostar bolaget utebliven tronsätespeng
Hahr, ytterligare ett ord till ordlistan: "Tronsätespeng". Frågan är vad relationen är till mittsätesryttare? Är en tron per definition ett mittsäte och därmed blir mittsätesrytteriet en förmån att betala för via tronsätespeng?Det kostar bolaget utebliven tronsätespeng
Hahr, ytterligare ett ord till ordlistan: "Tronsätespeng". Frågan är vad relationen är till mittsätesryttare? Är en tron per definition ett mittsäte och därmed blir mittsätesrytteriet en förmån att betala för via tronsätespeng?
Skulle misstänka att det sker om det visar sig att rutterna 321lr ska gå visar sig vara framgångsrika eftersom att den första a321xlr inte kommer i trafik förrän 2023/2024 så får vi nog vänta ett tag till.Man kan alltid önska att Sas byter till XLR versionen av A321 Neo innan leverans. Då skulle det öppnas upp betydligt bättre möjligheter. Sydkorea, Japan och t.ex. Seattle och Toronto inom räckvidden.
Great Circle Mapper