Senaste nytt

SAS Airbus 321LR - samlingstråd

Berglund

Medlem
Det här har vi vetat i tre veckor redan (se post 488 i den här tråden) ;)

Jag hoppas att ingen annan uppfattade dig som besserwisser, med smiley o allt.

Dina kvalitets inlägg, inte de vanliga killgissningarna och hittepå, är det som gör att detta forum fortfarande ibland kan vara värt att logga in på!

Så tack @KalleSus !

Jaaa! Verkligen, tack till @KalleSus för väldigt högkvalitativa, initierade och kunniga inlägg. En lyx att få sådana rapporter och information matad direkt till sig såhär. Synnerligen uppskattat och jag har lärt mig en hel del på vägen. Hjärtligt Tack!!
 

Carl

Medlem
Gråa dagar som denna så syns knappt den ljusa SASloggan som sitter framtill på flygplanskroppen. Känns som dom aldrig gjorde något provtryck inkl montering på något plan utan SAS godkände enbart en skiss på en dator. Synd
 

palmen

Moderator
Verkar som att det inte blir premiär den 18e september till Boston om man ska tro sas bokningsdialog. De har nollat ut allt till Boston fram till 28 september. Återstår att se om det stämmer eller inte.
 

lucasd

Medlem
Tyvärr tror jag att de likt A350 kommer att parkeras direkt vid ankomst till Skandinavien.
Tveksamt! Skulle snarare tro att man kör den till USA ganska omgående. Antingen från ARN till EWR eller ORD. Alternativt att man sätter in den istället för en 330 någon gång/vecka för att slippa flyga med en 330 fylld till hälften.

Ja, det är säkert en del frakt - men om man kan koncentrera frakten till vissa dagar kan det säkert bli mer ekonomiskt.
 
Toppen