T
Timmy
Guest
Ska åka inrikes nu i januari, på ena stäckan står det airbus industries sharklets 320, är det då neon som jag kommer åka med?
Japp.Timmy skrev:Ska åka inrikes nu i januari, på ena stäckan står det airbus industries sharklets 320, är det då neon som jag kommer åka med?Klicka för att utvidga...
Här är de fyra kärrorna från 29 december och framåt.Radio Tirana skrev:Om man vill teståka kärran, hur går man tillväga för att hitta en inrikesflight med A320neo? Finns det någon linje som den kör regelbundet eller byter dom runt?Klicka för att utvidga...
Radio Tirana skrev:Om man vill teståka kärran, hur går man tillväga för att hitta en inrikesflight med A320neo? Finns det någon linje som den kör regelbundet eller byter dom runt?Klicka för att utvidga...
AntonL skrev:Flygit med NEO några gånger nu och gillar den starkt måste jag säga. Kul för SAS att få in lite nya fräscha plan.Visst är det så att USB uttaget bara fungerar i luften (i.e när motorerna snurrar på högvarv) ? Eller är det jag som har haft sjukt otur och haft glappande usb uttag varje gång?Klicka för att utvidga...
Jag tycker att USB-uttagen alltid är aktiverade, till skillnad mot vanliga uttag som inte fungerar förrän uppe i luften.igelkotten skrev:De flesta bolag med USB-uttag som jag åkt med brukar inte aktivera de förrän man är uppe i luften. Det är nog kanske lite som att man släcker belysningen vid takeoff...Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Jag tycker att USB-uttagen alltid är aktiverade, till skillnad mot vanliga uttag som inte fungerar förrän uppe i luften.Klicka för att utvidga...
Det är korrekt, så har det varit på mina 10+ ben med 320NEO (avstängt alltså).igelkotten skrev:Ah okej, kanske är det så. Jag tror jag buntade ihop usb och vanliga uttag. På SAS-flighten var det hur som helst avstängt tills vi var på marschhöjd, och stängdes av igen inför landning.Klicka för att utvidga...
Jag är bokad med familjen på MMX-ARN SK110 imorgon eftermiddag (fredag den 17 februari), och enligt SAS är det en Airbus 320 Sharklet som ska flyga oss. Blir kanske en sen equipment change...marbe166 skrev:Det verkar vara förseningar i leveranserna, varken SE-DOX eller SE-DOY har levererats trots att de enligt listorna skulle levererats 25JAN och 08FEB. Enligt flightradar24 har inget av planen heller testflugits nyligen (testreg: DOX = F-WWBS, DOY = D-AVVT).Klicka för att utvidga...