Lauda 777
Medlem
Exakt. Inte ens när luften funkar som den ska är det en bra grej. Stort lyft!Att luftdynan är borta skulle jag nog betrakta som en stor förbättring i komfort för både passagerare och besättning.
Exakt. Inte ens när luften funkar som den ska är det en bra grej. Stort lyft!Att luftdynan är borta skulle jag nog betrakta som en stor förbättring i komfort för både passagerare och besättning.
Tror det är en ren säkerhetsfeature. Man skall kunna se eventuella faror genom den luckan. Läs: tror.Den här förstår jag inte riktigt.
Visa bifogad bild 101261
Ska man som resenär i Business vända sig bakåt och skåla med Plusresenärerna genom luckan?
Jag tror den här är "säkerhetsstyrd" sikt i genom kabinenDen här förstår jag inte riktigt.
Ska man som resenär i Business vända sig bakåt och skåla med Plusresenärerna genom luckan?
Ok, har aldrig åkt så långt bak i A350 så inte sett den på andra bolag.Jag tror den här är "säkerhetsstyrd" sikt i genom kabinen
tvåa på bollen...
Återstår att se om bolaget som inte ens fyller sina miniglas till hälften vid ombordstigning ställer ut champagne till okontrollerad free flow.Positivt är större IFE-skärmar och minikylen så man kan fylla på champagne själv, när det behagas. (Så slipper man störa crew)![]()
True.Återstår att se om bolaget som inte ens fyller sina miniglas till hälften vid ombordstigning ställer ut champagne till okontrollerad free flow.
Är väl samma som gardinerna som dras för eller dras bort för att ha sikt under t.ex. landningOk, har aldrig åkt så långt bak i A350 så inte sett den på andra bolag.