Senaste nytt

SAS A350-900 XWB!

mischadee

Medlem
Jag var inte där och har inte visat intresse på något sätt. Är förvisso EBD men det är ju inget som sticker ut. Har man valt x antal hyggligt frekventa resenärer som bor i närheten, tro? Sista anmälningsdag i morgon...

Bor i Väsby, så kanske???? Kan väl dock inte säga att jag är frekvent resenär.
 

Berglund

Medlem
Jag var på Frösundavik tidigare i höstas men jag gick som +1 på annan persons inbjudan så mitt namn finns inte ens registrerat. Jag har tidigare idag fått inbjudan till visningen av 350:an och har valt att tacka ja. Har inte vare sig deltagit eller anmält mig till några andra event under året. Jag bor inte heller direkt i närheten utan bor ”strax söder om söder”, över fem mil från bostaden till Arlanda för min del. Därför tror jag inte direkt på någon närhetsprincip.

Spontant känns det inte som att jag är utvald på grund av mitt deltagande på olika events (för det är noll senaste året) utan i så fall mer på antal flygningar/biljetter köpta av SAS alternativt mängd intjänade Eurobonuspoäng. Jag har flugit SAS Business till och från USA ett antal gånger det här året, möjligen kan det ha något med saken att göra? Oavsett blev jag glad för min inbjudan och ser mycket fram emot eventet och chansen att få kika närmare på det nya flygplanet!
 
Toppen