Senaste nytt

SAS A350-900 XWB!

Ännu en vilken-plats-är-bäst-fråga...
Jag är bokad till Seoul i C i mars. Jag reser själv. Jag gillar att titta ut genom fönstret (även om detta börjar som en nattflygning). Sitter hellre nära fönstret än gången, om inte gångplatsen har bättre benutrymme. Är lite känslig för ljud från tex luckor som öppnas och stängs i Galley mm.
Främre halvan av stora kabinen är redan bokad ser det ut som.
Jag har i dagsläget valt 6A, men funderar på om någon annan plats är bättre? Jag brukar föredra 1H, men den är ju redan tagen...
Vad rekommenderar ni? Och varför?
Visa bifogad bild 171909
Hade utan tvekan valt fönsterplats på rad 9 för markant mer benutrymme. Men då är jag personligen iofs inte särskilt känslig för ljud från toaletter/fallet och du får inte sitta nära fönstret.

• Gilla
Reactions: jsn
Hade utan tvekan valt fönsterplats på rad 9 för markant mer benutrymme. Men då är jag personligen iofs inte särskilt känslig för ljud från toaletter/fallet och du får inte sitta nära fönstret.
Fast rad 10 är mer avskärmad. Benutrymmet är bättre på 9:än utan tvekan. Det är ju enormt

• Gilla
Reactions: jsn
Ännu en vilken-plats-är-bäst-fråga...
Jag är bokad till Seoul i C i mars. Jag reser själv. Jag gillar att titta ut genom fönstret (även om detta börjar som en nattflygning). Sitter hellre nära fönstret än gången, om inte gångplatsen har bättre benutrymme. Är lite känslig för ljud från tex luckor som öppnas och stängs i Galley mm.
Främre halvan av stora kabinen är redan bokad ser det ut som.
Jag har i dagsläget valt 6A, men funderar på om någon annan plats är bättre? Jag brukar föredra 1H, men den är ju redan tagen...
Vad rekommenderar ni? Och varför?
Visa bifogad bild 171909
Rad 9 tio dagar i veckan och även på helgen om du tänkt sova lite, för att få extra utrymme. Nattflyg tar jag alltid rad 1/9 om det går.

Personligen så offrar jag själv lite utrymme för fötterna för att få mer privacy. SAS har ändå ok utrymme för fötterna
Gillar inte att ligga "ute i korridoren".
Min tanke är att det är extremt få som ens är framme vid rad 1 så väldigt privat, och rad 9 passerar max 2 stycken passagerare ombord.

Tack för alla inspel! Nu har jag flyttat till 9A, medan jag när en lite förhoppning om att 1A eller 1H öppnar upp närmare inpå resan.

Tack för alla inspel! Nu har jag flyttat till 9A, medan jag när en lite förhoppning om att 1A eller 1H öppnar upp närmare inpå resan.
Jag skulle inte ha så stora förhoppningar för det bygger väl på att någon avbokar? Jag har lyckats boka det på mina senaste bokningar iaf flera månader i förväg, så det verkar ju inte som att de blockar dessa.

Toppen