Link
Medlem
Kunde du inte tagit en bättre bild där man ser hela texten bredvid flygplansskissen?
Kunde du inte tagit en bättre bild där man ser hela texten bredvid flygplansskissen?
Ja det är klart trist att se att SAS ytterligare devalverar SAS Plus. Den går mer och mer mot att bara vara samma som andra bolag hade förut, nämligen "economy med lite bättre benutrymme" -- samtidigt som konkurrenterna äntligen har insett att det finns en bra poäng med en riktig premium economy och inför det...Det visste vi ju redan, att Plus blir sämre!
Trist SAS!
Stämmer, men frågan är om Plus inte bara blir som Economy var/är på tex A330, alltså 2-4-2. Fast med Business-priser...Ja det är klart trist att se att SAS ytterligare devalverar SAS Plus. Den går mer och mer mot att bara vara samma som andra bolag hade förut, nämligen "economy med lite bättre benutrymme" -- samtidigt som konkurrenterna äntligen har insett att det finns en bra poäng med en riktig premium economy och inför det...
A350XWB är ju bredare än A330/340, så lite bredare platser blir det. Men inte speciellt mycket. Bortsett från det motsvarar den Economy på de flesta konkurrenter iaf.Stämmer, men frågan är om Plus inte bara blir som Economy var/är på tex A330, alltså 2-4-2. Fast med Business-priser...
A350 är ungefär ett ekonomiklassäte bredare.A350XWB är ju bredare än A330/340, så lite bredare platser blir det. Men inte speciellt mycket. Bortsett från det motsvarar den Economy på de flesta konkurrenter iaf.
Men man tjänar fler poäng och har förtur på uppgradering till business!
A350 är ungefär ett ekonomiklassäte bredare.
Det ser ut att vara en ny Plusstol i alla fall... Och 2-4-2 på A350 är väldigt likt 2-3-2 på A330/340.
Kollade upp det, 31 cm bredare är en A350. Så tyvärr blir det mindre utrymme per säte.