Senaste nytt

SAS A330 Stockholm - Köpenhamn på tisdagar i november/december 2024

Flighterna det berör se nedan

Köpenhamn - Stockholm
SK1420 & SK1408

Stockholm - Köpenhamn
SK1407 & SK1409

Screenshot_20240926_145925_SAS.jpg

Screenshot_20240926_145802_SAS.jpg

Screenshot_20240926_145832_SAS.jpg

Screenshot_20240926_145847_SAS.jpg

Jag blev ombokad till den här avgången CPH-ARN , är bokad i plus och hade valt stol så nu är vi seatade i business enligt seatmap’n.
Hur troligt är det att vi kommer få sitta där tror ni? Minns inte hur det var när SAS flög A350 den sträckan

Jag blev ombokad till den här avgången CPH-ARN , är bokad i plus och hade valt stol så nu är vi seatade i business enligt seatmap’n.
Hur troligt är det att vi kommer få sitta där tror ni? Minns inte hur det var när SAS flög A350 den sträckan
Du behöver inte vara orolig, du har businessäte. SAS öppnade upp businesskabinen för marknadsföring.

Jag tänker att man byter ut individer och ändrar tursättningen på A330 av någon anledning. Jag vet inte, därav frågan.
Med 99% säkerhet är det antingen crew training eller jippo det handlar om. Folk gick ju bananas tidigare av att få flyga A350 på samma sträcka.

Viktigt för influencer att synas och höras så de har bilder att lägga upp när de flyger första klass.

Med 99% säkerhet är det antingen crew training eller jippo det handlar om. Folk gick ju bananas tidigare av att få flyga A350 på samma sträcka.

Viktigt för influencer att synas och höras så de har bilder att lägga upp när de flyger första klass.

Tror det är crew training. Följer flera SAS kabin medarbetare på Instagram och flera har lagt ut att det snart är dax att börja jobba på långdistansen :)

Toppen