Senaste nytt

SAS 75 år! Jubileumspriser!

Tänkte försöka mig på en poäng-run.

Någon som har erfarenhet om man landar på BER kl 12:00 hinner man ut och vända och med vändande plan till BER-OSL kl 13:35? Eller om man är incheckad via mobilen (antar att det borde gå om man laddar upp sitt vaccinationsintyg och PLF sedan tidigare) kan man bara stanna kvar i terminalen eller måsta man ut och gå igenom säkerhetskontrollen?

Kommer flyga utan bagage.
Det bör du hinna, om det är två rena sas flighter "borde" det gå att checka in båda. När jag ankom BER så kom vi ut i vanliga terminalen så om inget ändras där bör det vara lugnt. Kan inte tänka mig att man behöver gå ut och in igen om man är i transit. Landar allt it tid ör du hinna ut och in också

Det bör du hinna, om det är två rena sas flighter "borde" det gå att checka in båda. När jag ankom BER så kom vi ut i vanliga terminalen så om inget ändras där bör det vara lugnt. Kan inte tänka mig att man behöver gå ut och in igen om man är i transit. Landar allt it tid ör du hinna ut och in också

Tack @palmen

Jag har bokat 2/12 - rena SAS bokningar.
ARN-CPH-BER (ankomst kl 12:00)
BER-OSL-ARN (avgång kl 13:35)
i PLUS för 2344kr (typ det billigaste jag hittade med 1 stop från ARN).

Jag har bokat ARN-BER t&r veckan innan så har möjlighet att reka lite innan.

Tänkte försöka mig på en poäng-run.

Någon som har erfarenhet om man landar på BER kl 12:00 hinner man ut och vända och med vändande plan till BER-OSL kl 13:35? Eller om man är incheckad via mobilen (antar att det borde gå om man laddar upp sitt vaccinationsintyg och PLF sedan tidigare) kan man bara stanna kvar i terminalen eller måsta man ut och gå igenom säkerhetskontrollen?

Kommer flyga utan bagage.
Samma erfarenhet som @palmen för sådär två veckor sedan, som ankommande ARN-BER blandades man direkt med avgående inom Schengen, så har man boardingkort bör det inte krävas någon extra utflykt. Frågan är väl mest, som du själv är inne på, om man kan lita på att det funkar med mobilincheckning. Om flygen håller tiden någorlunda borde du för all del hinna ut för att checka in, och ta dig in igen.

En del "bra priser" som jag bokade i helgen ser ut att finnas kvar även idag, tex ARN-DUS i SAS Plus för 1150 kr. (Jag bokar inte bara för poängen, vill uppleva städer osv också, så det finns säkert bättre deals.)

En del "bra priser" som jag bokade i helgen ser ut att finnas kvar även idag, tex ARN-DUS i SAS Plus för 1150 kr. (Jag bokar inte bara för poängen, vill uppleva städer osv också, så det finns säkert bättre deals.)
Har du några exempeldatum? Billigaste jag hittar är 599 ut och 766 hem i GO. Plus på samma avgångar liger på ca 2400 tor

Toppen