Jakob Österberg skrev:Jag sitter och försöker lobba in några sista-minuten-bokningar men får bara fel på kunddatabasen alternativt gatewayfelKlicka för att utvidga...
Samma här, verkar dock som att det funkar i Chrome nu. Körde Safari nyss.
Jakob Österberg skrev:Jag sitter och försöker lobba in några sista-minuten-bokningar men får bara fel på kunddatabasen alternativt gatewayfelKlicka för att utvidga...
ZZZebra skrev:Helt hopplöst att boka vare sig på kampanj eller för pengar just nu.Hade annan resa som jag bokade av (inget med nuvarande kampanj att göra) och den ligger kvar i "My Bookings" trots avbokningsbekräftelse via mejl. Inga pengar återbetalade så var tvungen att ringa och jodå, den var avbokad och pengarna skulle komma tillbaka (men oklart när). SAS brukar vara snabba så när det rasar helt blir man bara tröttKlicka för att utvidga...
Om det är så, så borde det lätta lite efter midnatt får kan vi hoppas...Johan010 skrev:Överförde precis poäng från tjejens konto och nu funkar inte att boka, grrrr...Använder safari. Men rabatten gäller väl till kl 02. Står tidszon UTC på villkoren, eller?Klicka för att utvidga...
Ska genast testa Chrome, tack!Impendill skrev:Samma här, verkar dock som att det funkar i Chrome nu. Körde Safari nyss.Klicka för att utvidga...
Hej!Gus skrev:Några frågor gällande denna deal!1. Om jag vill bjuda min vän på en resa. Jag använder mina poäng och betalar avgifter med mitt Amex. Min kompis har också ett Amex. Visst gäller kortförsäkringen för min vän då? Det finns väl ingen vits med att ringa till min vän och få hans amex kortnummer? OCh det spelar väl ingen roll om jag är med på resan?2. Jag vill åka till München i SAS plus enligt rutten ARN-CPH-MUC-CPH-ARN. Om jag skulle vilja gå av i Köpenhamn på vägen hem och hälsa på en kompis och ta tåget hem. Kan jag be personalen i MUC att få bagaget incheckat endast till CPH? Eller tycker personalen det verkar konstigt och vill inte gå med på det? Är det större chans att lyckas med detta om jag har en lång layover i CPH, säg tre timmar?Jag kan ju alltid resa med endast handbagage och bara gå till SAS disk i CPH och säga jag blivit magsjuk och ställa in sista flyget till ARN men jag ska åka skidor så jag klarar mig inte med endast handbagage.Klicka för att utvidga...
Jag gav upp efter två timmar.Mike@GOT skrev:Blev redigt förbannad när det inte fungerade att boka igår, men efter 1½ timme fick jag igenom en bokning. Hur gick det för er andra?Klicka för att utvidga...
Samma för mig, höll på till halv tolv igår kväll. Lönlöst.Jakob Österberg skrev:Jag gav upp efter två timmar.Klicka för att utvidga...
Jakob Österberg skrev:Jag gav upp efter två timmar.Klicka för att utvidga...
Johan Hbg skrev:Samma för mig, höll på till halv tolv igår kväll. Lönlöst.Klicka för att utvidga...
Osis. Men kan vara bra att veta tills nästa gång!Homer skrev:Vid 1-tiden började det fungera problemfritt.Klicka för att utvidga...
Det där är ju inte ens i närheten av sant. Möjligtvis för long haul, men intra Europa fanns det ju mängder av biljetter kvar tillMike@GOT skrev:där i stort sett samtliga bonusresor till kampanjpriset tog slutKlicka för att utvidga...
Det fanns fortfarande 8 biljetter kvar till Shanghai de datum I November som själv har bokat. Jag var lite nyfiken och gick in och kollade vid 23 igår kväll.Jakob Österberg skrev:Det där är ju inte ens i närheten av sant. Möjligtvis för long haul, men intra Europa fanns det ju mängder av biljetter kvar tillKlicka för att utvidga...
flierman skrev:Jag pratade med SAS och sa att det är ju meningslöst att förlänga en icke-fungerande kampanj med fler icke-fungerande dagar. Det finns en anledning till att inte en poäng av det som finns på mitt konto kommer från SAS-flygningar. Den dag de har en hemsida värd namnet kanske det kan bli aktuellt att boka något med dem.Klicka för att utvidga...
flierman skrev:Ja den fungerade för vissa men för en hel del andra människor så gick det inte att boka så säga att den fungerade kanske duger när det gäller SAS hemsida. Men ett bolag med riktig kapacitet på hemsidan hade nog vägrat säga att det fungerade bra.Klicka för att utvidga...