Vaniljvodka
Medlem
Är det även rabatter på business?
Verkar som om platserna sinat de datum jag vill åka till Peking. (Plus)
Vill slippa economy med den här dealen.
Vad är poängen för business isf?
Nej, ingen rabatt för business.
Är det även rabatter på business?
Verkar som om platserna sinat de datum jag vill åka till Peking. (Plus)
Vill slippa economy med den här dealen.
Vad är poängen för business isf?
Nej, inte den här gången.Är det även rabatter på business?
Now or Never lär väl komma även denna torsdag, eftersom vi fått rösta om denna veckas resmål? Står på sidans nedräkning att kampanjen börjar gälla imorgon vanlig tid.Jag hör också till skaran som slog till på två resor, båda till Chicago i vår för 48K + 500 SEK. Ena bokningen är med 4 personer, så det fanns okej tillgänglighet.
Tror dock att EBB-arna blir besvikna när de släpps på. Själv kommer jag sakna Now or Never för hade gärna fått en sväng till NY till bra pris i höst. Men antar att poängkampanjen gör att det hoppas över denna vecka.
Jag skulle uppmana dig att omedelbart sluta göra sådana antaganden. Det kommer att sluta i tårar förr eller senare.Nu är de samma operatör så jag antar att de tar ansvar och löser det i så fall.
Det låter som du tror att det blåser i Chicago. Du vet väl varifrån uttrycket "Windy City" kommer? Det har inget att göra med väder och vind iallafall...Men vem vill till Windy City i februari...
Off topic svar.Det låter som du tror att det blåser i Chicago. Du vet väl varifrån uttrycket "Windy City" kommer? Det har inget att göra med väder och vind iallafall...![]()
Off topic svar.
Wellington i Nya Zeeland kommer jag på när jag läser "Windy city", inte Chicago.
Jag var där i december för några år sedan. Känner fortfarande kylan i ryggmärgen från Lake Michigan. Hence min association. Ber om ursäkt, både för mitt missförstånd och för OT.Jag skulle uppmana dig att omedelbart sluta göra sådana antaganden. Det kommer att sluta i tårar förr eller senare.
Däremot har jag läst att SAS faktiskt låter en ha två separata bokningar och ändå erbjuder skydd ifall något händer, så just i det här fallet kan det fungera (om inga regler ändras etc etc) men det är absolut inte ett antagande du kan göra generellt sett, snarare tvärt om.
Det låter som du tror att det blåser i Chicago. Du vet väl varifrån uttrycket "Windy City" kommer? Det har inget att göra med väder och vind iallafall...![]()
Kruxet är "en arbetsdag före avresedatumet".Points penalty...
Ombokning och avbokning tillåten till en dag innan mot points penalty?
Vad innebär det? Fryser alla poäng inne?
EuroBonus medlemsvillkor - SASSAS skrev:- Tickets and offers can be cancelled up to one (1) business day before they should have been used and valid points transferred back to the paying members EuroBonus account.